معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری معرفی شد

معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ساری، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی در این واحد آموزشی برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از تلاش‌های محمد فارسی قدردانی و رحمان غفاری را به عنوان معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری معرفی کرد.

حسین منصوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این مراسم گفت: در کانون دانشگاه آزاد اسلامی شخصیت‌هایی وجود دارند که نه تنها در حوزه علمی بلکه در فعالیت‌های اجرایی دارای توانمندی‌های خاصی هستند.

وی افزود: با این همه استعدادهای درخشانی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد باید فضایی ایجاد شود تا در حوزه آموزشی و پژوهشی، دانشگاهیان و پژوهشگران با انرژی و نشاط بیشتر به تحقیقات خود بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با تأکید بر لزوم ایجاد ارتباط با محور اخلاق و رفتار، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، ایثار و از خودگذشتگی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف دانشگاه داشته باشد.

منصوریان خاطرنشان کرد: قبول کردن مسئولیت امانتی است که به انسان سپرده می‌شود؛ بنابرابن باید با تمام توان در راستای پیشبرد و تعالی اهداف تلاش و کوشش فراوان کرد.

گفتنی است، رحمان غفاری دارای دکتری مدیریت دولتی از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نویسنده ۶ جلد کتاب در حوزه مدیریت و مباحث استراتژی و مترجم کتاب خدمات نوین وینسنت دنهارت است.

ارائه بیش از ۱۰ مقاله انگلیسی و تخصصی در مجلات ISI و ISC، نویسنده بیش از ۳۰ مقاله علمی، پژوهشی چاپ شده در مجله‌های وزارتین، ارائه بیش از ۵۰ مقاله در کنفرانس‌های علمی، پژوهشی داخل و خارج کشور، نماینده انجمن علوم مدیریت دولتی ایران در مازندران، مشاور اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، گلستان و مازندران، مشاور منابع انسانی شرکت فرآورده‌های لبنی هراز آمل و مشاور پژوهشی فدراسیون ووشوی ایران از جمله سوابق پژوهشی واجرایی غفاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007129

وب گردی

وب گردی