مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 13 خرداد

جزئیات اجرای طرح پایش از آغاز مهرماه، واگذاری واحدهای ۴۰متری به دانشجویان متاهل ارشد و دکتری و آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز سیزدهم خرداد ماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

جزئیات اجرای طرح پایش از آغاز مهرماه

این خبر از ابلاغ رسمی دستورالعمل اجرایی پایش آزاد حکایت دارد که براساس آن، پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز سال تحصیلی براساس نظام موضوعات و از بین ۱۰ هزار موضوع پژوهشی کاربردی انتخاب می‌شود.

واگذاری واحدهای ۴۰متری به دانشجویان متاهل ارشد و دکتری

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در جلسه اخیر شورای اجتماعی کشور از واگذاری واحدهای 40 متری به دانشجویان متاهل ارشد و دکتری خبر داد.

وزارت علوم: دانشجویان ملزم به رعایت آیین‌نامه حجاب و عفاف هستند

معاون فرهنگی وزارت علوم در این خبر با اشاره به آیین‌نامه حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها ادامه داد: «برای پوشش آیین‌نامه و دستورالعملی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تعریف شده و به دانشگاه‌ها ارسال شده و از دانشجویان انتظار می‌رود براساس آنچه در آن آیین‌نامه به‌عنوان هنجار برای پوشش تعریف شده، رعایت کنند.»

مهم‌ترین عناوین سیزدهم خرداد ماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی‌ ارشد

در این عنوان روزنامه آفرینش، زمان آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد اعلام شده است.

سهمیه مازاد کنکور 98 به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

رئیس سازمان سنجش روز گذشته اعلام کرد کنکور سراسری سال 98 به هیچ وجه به تعویق نمی‌افتد بلکه سهمیه مازاد به داوطلبان مناطق سیل زده داده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007135

وب گردی

وب گردی