25 خردادماه، شروع امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: برگزاری امتحانات دانشجویان در واحدهای دانشگاهی استان لرستان مطابق تقویم آموزشی دانشگاه آزاد از تاریخ 25 خردادماه آغاز می‌شود.

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره زمان تعویق برگزاری امتحانات دانشجویان مناطق سیل‌‌‌‌‌زده گفت: با توجه به بروز سیل در استان لرستان بسیاری از کلاس‌‌ها تعطیل شد و برای جبران عقب‌ماندگی دانشجویان، کلاس‌های جبرانی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری امتحانات دانشجویان در واحدهای دانشگاهی استان لرستان مطابق تقویم آموزشی دانشگاه آزاد از تاریخ 25 خردادماه آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در ادامه درباره معافیت پرداخت شهریه دانشجویی در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: هنوز بخشنامه‌ رسمی در خصوص معافیت شهریه دانشجویان مناطق سیل‌زده صادر نشده است.

بهاروند تاکید کرد: با توجه به اینکه دکتر طهرانچی قول معافیت از شهریه را در پلدختر اعلام کرده و احتمالا دانشجویان مربوط به این منطقه را مد نظر داشته؛ نمی‌توان این مساله را بخشنامه کرد. اسامی دانشجویانی که مشمول این قانون می‌‌شوند باید در شورای مربوط مطرح شود تا دانشجویان مورد نظر از این امتیاز یا تخفیف شهریه بهره‌مند شوند.

وی متذکر شد: در حال حاضر، اسامی این دانشجویان مشخص شده تا در جلسه‌ای که با معاونت مالی دانشگاه آزاد خواهیم داشت مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007141

وب گردی

وب گردی