محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری دانشجویان غیرایرانی ,واحد مشهد برگزار شد

محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در رواق دار الرحمه صحن جمهوری حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، این مراسم معنوی که با حضور حدود 400 نفر از دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، دکتر سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدوی نسب مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه حضور داشتند.
در این محفل قرآنی پس از قرائت یک جزء از قرآن کریم، دکتر سروری مجد ضمن خیرمقدم به حضور 23 هزار دانشجوی غیرایرانی در دانشگاههای کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 11 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند که دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیشترین تعداد دانشجوی غیر ایرانی را داراست.
حجت‌الاسلام مهدوی نسب مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دکتر رضا بهاری معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از سخنرانان دیگر این مراسم بودند که در خصوص مسائل آموزشی و میزبانی این دانشجویان توضیحاتی دادند.
حجت الاسلام باقری فعال حوزه بین الملل و رایزن جهموری اسلامی ایران در کشور تانزانیا از مهمانان این مراسم بود که پیرامون ماه ضیافت الهی، پیوند جامعه و دین به ایراد سخنانی پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007148

وب گردی

وب گردی