آخرین مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل دهم تیرماه اعلام شد

علاقه‌مندان برای ارسال مقالات به پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تنها تا ۱۰ تیرماه ۹۸ فرصت دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، توسعه شبکه راه، راه آهن و بزرگراه‌ها سبب تسهیل ارتباط بین جوامع، حمل و نقل کالا و مسافر شده و از عوامل اصلی پیشرفت هر کشور است. با توجه به هزینه بسیار سنگین انجام شده برای اجرای پل ها، انتخاب مناسب، طراحی بهینه، بازرسی و نگهداری به موقع و انجام تعمیر و تقویت مورد نیاز برای این بناها، از اولویت خاصی برخوردار است.

در بسیاری از کشور‌ها برای احداث راه‌های ارتباطی، توجه ویژه‌ای به طرح و اجرای پل‌ها شده، اما مباحث مربوط به پایش سلامت، تعمیر و نگهداری و بهسازی این ابنیه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از طرف دیگر قرار گیری کشور روی یکی از کمربند‌های فعال زلزله و تخریب بسیاری از سازه‌ها از جمله پل‌ها در اثر خطا‌های طراحی و اجرائی، بکارگیری مصالح نامناسب، تغییر آئین نامه‌ها و استانداردها، عبور بار‌های غیرمتعارف و وقوع زمین لرزه‌های شدید باعث می‌شود مباحث مربوط به ارزیابی عملکرد و روش‌های بهسازی پل‌ها مورد توجه ویژه قرار بگیرد؛ لذا برگزاری «پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل» با زمینه اصلی پایش سلامت، ایده‌های خلاقانه و استفاده از مصالح و فناوری‌های نوین در برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار گرفت.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل به بررسی و بحث در خصوص آخرین دستاورد‌های نظری، عملی و تبادل اطلاعات و همکاری‌ها در این زمینه خواهد پرداخت. موضوعات اصلی کنفرانس، شامل آخرین دستاورد‌ها در خصوص پایش سلامت پل ها، ایده‌های خلاقانه و استفاده از مصالح و تکنولوژی‌های نوین ساخت پل است.

دبیرخانه این کنفرانس آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات را دهم تیرماه و داوری آن‌ها را ۲۰ تیرماه اعلام کرده است و همچنین آخرین مهلت ارسال مقالات کامل و داوری آن‌ها به ترتیب ۱۰ و ۲۹ مردادماه ۹۸ انجام می‌گیرد.

با توجه به برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل در روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه ۹۸، داوطلبان و علاقمندان تنها تا دهم شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام برای شرکت در این رویداد اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007151

وب گردی

وب گردی