برپایی ضیافت افطاری ۲۱۵۰ مددجو در ندامتگاه قزلحصار

ضیافت افطاری مددجویان با حضور مدیر کل زندان های استان ، رییس کل دادگستری استان البرز و دادستان شهرستان کرج در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ، مدیر کل زندان های استان تهران ، رئیس کل دادگستری ، دادستان و معاون اول حوزه دادستانی استان البرز ، معاون قضایی دادستانی شهرستان قدس ،معاونان اصلاح ، تربیت و سلامت و قضایی زندان های استان ، فرمانده یگان ویژه و مدیر ندامتگاه مرکزی کرج ، مهمان ضیافت افطاری مددجویان ندامتگاه قزلحصار بودند.
اجرای برنامه های متنوع فرهنگی تربیتی ، سرود ، تواشیح و پخش اذان بصورت زنده از بخش های ضیافت افطار مددجویان بود که با شور و شعف برگزار شد و آنان در کنار هم شب خوبی را برای خودشان رقم زدند.
مصطفی محبی مدیر کل زندانهای استان تهران در حاشیه این ضیافت افطاری گفت:خدا را شاکر هستیم که در ماه پر خیر و برکت رمضان که ماه میهمانی خداوند است میزبان مسئولان قضایی در کنار مددجویان هستیم.
مدیر کل زندان های استان تهران گفت: در کنار مددجو بودن و زمینه شادی و نشاط آنان را فراهم کردن حتی برای لحظاتی ، خاطرات بیاد ماندنی خوبی را در اذهان آنان بجا می گذارد و این لحظات می تواند از آلام روحی آنان بکاهد.
محبی در پایان سخنان گفت: دور هم بودن در کنار سفره ای که میزبان آن خداوند تبارک و تعالی است قطعاً خیلی با ارزش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007157

وب گردی

وب گردی