نیازهای فناورانه فولاد توسط دانش‌بنیان‌ها رفع می‌شود

نیازهای فناورانه صنعت فولاد همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس از سوی فناوران ودانش‌بنیان‌ها رفع می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت فولاد همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس و توسط شبکه بین المللی مبادلات فناوری فن زی 21 خرداد ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.


شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در رویداد نیازهای فناورانه صنعت فولاد می توانند از تخفیف 40 درصدی استفاده کنند.


این رویداد یک رویداد مبتنی بر تقاضای نوآوری است که طی آن شرکت های بزرگ و سازمان‌ها،چالش‌ها و نیازهای فناورانه خود را معرفی و از مخاطبان می خواهند که پیشنهادهای نوآورانه خود را برای حل چالش ها در مهلت مشخص شده ارسال و از فرصت همکاری با سازمان متقاضی‌ بهره‌مند شوند.


این رویداد که در جریان برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2019 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، برخی از شرکت های فعال و بزرگ صنعت فولاد اقدام به معرفی نیازهای فناورانه خود در مقابل افراد، شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌کنند و در صورت اعلام آمادگی برای رفع نیازها از سوی فناوران، جلسات مذاکره بین طرفین انجام می‌گیرد.


شبکه بین المللی مبادلات فناوری فن زی به عنوان مجری و کارگزار تبادل فناوری رویداد اقدام به شناسایی نیازهای فناورانه شرکت های فولادی، برگزاری رویداد، هماهنگی جلسات مذاکره و مدیریت تعاملات بین طرفین تا حصول نتیجه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007168

وب گردی

وب گردی