نشست تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در واحد کرج برگزار شد

نشست معرفت افزایی تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم به میزبانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور اساتید علوم انسانی این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، یعقوب فتحی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری نشست معرفت افزایی با موضوع تحول درعلوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم به همت بسیج اساتید استان البرز، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سالن شهید مطهری دانشکده دامپزشکی خبرداد.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر استادان رشته های علوم انسانی و دروس معارفی در این نشست گفت: این نشست معرفت افزایی با حضور 230 نفر از اساتید دانشگاه های استان البرز و با سخنرانی جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسرو پناه معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تخصصی دکتر خسرو پناه مهمترین سرفصل های تعالی و تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دومرا تشریح و خاطرنشان کرد: تعالی و تحول در علوم انسانی یک مقوله چند بعدی علمی اجرایی است که برای دستیابی به الگوی تحول در آن، جامع نگری لازم است که به همت همه ی اساتید و صاحب نظران در عرصه علوم انسانی باید محقق گردد.

فتحی در قسمت دیگری از سخنانشان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: به باور معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی این بیانیه چراغ راه کشور در همه ی عرصه ها می باشد و با بهره گیری از یکی از مهمترین سرفصل های این بیانیه که همان بحث علم و پژوهش است باید در زمینه علوم انسانی تحول و تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا شاهد نقش آفرینی تمدن نوین اسلامی باشیم.

در این نشست تعدادی از استادان حاضر در جلسه پرسش‌های خود را در خصوص مسائل مربوط به علوم انسانی مطرح و در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر: 1007214

وب گردی

وب گردی