دانشجویان در تبیین بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری کم‌کاری کرده‌اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: دانشجویان در تبیین بیانات و مأموریت‌‌های مقام معظم رهبری کم‌کاری کرده‌اند و لازم است تشکل‌های انقلابی در زمینه اقناع و تاثیرگذاری فعالیت بیشتری کنند.

حسین زبرجد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: شورای مرکزی و دانشجویان عضو بسیج دانشگاه به کمک ناحیه بسیج دانشجویی استان، تصمیم گرفتند وارد فضای اجرایی و عملیاتی برای مطالبات رهبری از دانشجویان شوند و ماموریت‌های رهبری برای دانشجویان را تببین کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اضافه کرد: برای حرکت در مسیر ماموریت‌های در نظر گرفته شده برای تشکل‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی واحد شیراز انتشار نشریه، کرسی‌های آزاداندیشی، تریبون آزاد و ... را در تابستان پیگیری خواهد کرد اما آغاز جدی و عملیاتی آن ترم تحصیلی جدید مهرماه خواهد بود.

وی به هیات‌های اندیشه‌ورز اشاره کرد و گفت: اتاق‌های فکر بسیج در حال بررسی و تحلیل موضوعات و ماموریت‌ها برای آغاز حلقه‌های مطالعاتی هستند.

زبرجد استفاده از پتانسیل جوانی در به دست گرفتن امور کشور را با اهمیت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با تشکل‌های دانشجویی استفاده از تخصص قشر میانی نخبه جامعه را لازم دانستند، البته از سوی دیگر جوانان و دانشجویان نیز باید به صورت صحیح وارد عرصه شوند و اعتماد مسئولان و افکار عمومی را جلب نمایند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجویان در تبیین بیانات و ماموریت‌‌های رهبری کم‌کاری کردند تا جایی که ماه رمضان امسال رهبر معظم انقلاب به صورت ماموریت‌محور سخنرانی کردند. پس لازم است تشکل‌های انقلابی در زمینه اقناع و تاثیرگذاریفعالیت بیشتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: تشکل‌های دانشجویی به صورت شتاب‌زده در خصوص ماموریت‌های محول شده اظهار نظر یا تعیین موضع نکند. بلکه بهتر است اول تحقیق کنند و بعد راهکارهای عملیاتی را ارائه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007224

وب گردی

وب گردی