طهرانچی: نگاه دانشگاه آزاد در آموزش، توسعه‌ای و هوشمند است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه دانشگاه آزاد در آموزش، توسعه هوشمند منطقه ای با بکارگیری همه امکانات بومی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز ارتباطات و اطلا‌ع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست ستاد فرماندهی شورای اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری با بیان اینکه رویکرد این دانشگاه، توسعه هوشمند منطقه ای با بکارگیری همه امکانات بومی است، افزود: تلاش می کنیم در راستای توسعه نوآوری و فناوری، با همکاری معاونت علمی و فناوری؛ وزارت جهاد کشاورزی و بخش های استانی توسعه حوزه گیاهان دارویی را به عنوان یکی از اولویت‌های کهگیلویه و بویر احمد در دستور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد با بیش از ۱۴۶ هزار تجهیز آزمایشگاهی یکی از ظرفیت های توسعه فناوری است و نگاه به دانشگاه به عنوان یک بستر نوآوری جزو اولویت های ماست و خودمان را در توسعه استان به خصوص مناطق کم تر برخوردار همراه صندوق های پژوهش و فناوری به عنوان یک بازوی اساسی این حوزه می دانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به قرار گرفتن آموزش در خدمت توسعه بومی استان گفت: بر اساس این نگاه، سیاست های آموزشی جدید راپیش می بریم و سرمایه های انسانی را به سوی حل نیازهای استان هدایت می کنیم. در حال تحول نظام آموزش هستیم زیرا معتقدیم با نظام آموزشی فعلی دانش آموخته کشاورزی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007227

وب گردی

وب گردی