فرآیند تایید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود

اداره کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: فرآیند تایید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی به شکل کاملا غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سازمان امور دانشجویان، اداره کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: فرآیند تایید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی، غیر حضوری بوده و از طریق مراجعه متقاضی به سامانه جامع امور دانشجویان و دریافت کد صحت مدارک از این سامانه و ارائه آن به دارالترجمه رسمی صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری و پیگیری تلفنی نیست.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه فرایند تایید مدارک به صورت سیستمی انجام می‌شود و متقاضیان محترم بعد از تایید نهایی این سازمان با گرفتن کد صحت می‌توانند به دارالترجمه‌های رسمی مراجعه نمایند به استحضار می‌رساند جهت تسریع در امور و طی نمودن فرایند تایید از هرگونه مراجعه حضوری و تلفنی (در جهت تسریع در کار خود) خودداری نمایید تا همکاران حوزه مربوطه بتوانند فرایند‌های واصله را بررسی کنند. بدیهی است، مراجعه حضوری یا تلفنی در راستای پیگیری درخواست تنها سبب طولانی شدن بررسی درخواست‌های متقاضیان می‌شود.

گفتنی است، متقاضیانی که در خصوص سامانه مشکلی دارند می‌توانند از طریق منوی خدمات گزینه پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنند و در صورت سوالات مربوط به مشکلات حوزه تایید مدارک با شماره تلفن‌های (۹۶۶۶۴۳۵۰، ۹۶۶۶۴۳۳۳) در ساعات اداری تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007230

وب گردی

وب گردی