جزئیات ثبت‌نام در سامانه مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری 98 دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت‌نام در سامانه مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1398 دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، طبق اطلاعیه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور و به منظور رفاه حال داوطلبان و سرعت بخشیدن به روند برگزاری مصاحبه علمی لازم است معرفی شدگان به مصاحبه علمی دانشگاه پیام نور قبل از روز مصاحبه تعیین شده و حضور در مراکز دانشگاه ، به سامانه مصاحبه دوره دکتری به آدرس اینترنتی /phdreg.pnu.ac.ir/account/loginform مراجعه کرده و نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنند.

داوطلبان باید با ورود به سامانه مصاحبه، با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان کلمه عبور نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

داوطلبان باید در هنگام بارگذاری مدارک، به موارد قید شده مانند فرمت و یا حجم پیشنهادی برای ارسال مدارک، دقت لازم را داشته باشند.
تصویر مدارک مورد نیاز که باید در سامانه بارگذاری شود که شامل تکمیل و ارسال فرم شماره 1، صفحه اول شناسنامه، کارت ملی است.

داوطلبان لازم است نسبت به بارگذاری مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد با قید معدل اقدام کنند. دارندگان مدارک کارشناسی نا‌پیوسته ملزم به ارائه اصل و تصویر مدرک کاردانی و کارشناسی با "قید معدل" یا ریز نمرات دارای معدل هستند. در صورتی‌که مدارک تحصیلی فاقد معدل باشد، ارائه اصل ریز نمرات یا گواهی معدل ممهور به مهر محل تحصیل یا گواهی جهت تائید معدل الزامی است، درغیر این‌صورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نیست.

ارائه مدارکی مانند کارت پایان خدمت ویژه برادران، کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته، مدارک ایثارگری و رزمندگان، حکم کارگزینی، گواهی استمرار همکاری،‌عکس پرسنلی جدید، مدارک پژوهشی اعم از صفحه مشخصات پایان نامه کارشناسی ارشد ، صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب چاپ شده، مدارک مربوط به آزمونهای زبان انگلیسی ( با اعتبار حداقل 2 سال) و فیش واریزی هزینه مصاحبه الزامی است، همچنین استفاده از سهمیه مربیان بر اساس مفاد مندرج در بند مرتبط با سهمیه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 98، صرفا مختص اعضاء محترم علمی رسمی آزمایشی – قطعی است.

پس از اتمام مرحله بارگذاری مدارک ، ضروری است داوطلب نسبت به تائید و ثبت نهایی مدارک ارسالی در سامانه اقدام و پیغام سبزرنگ "درخواست شما با موفقیت ثبت شد" را رویت کند. همچنین داوطلب لازم است در روز مراجعه برای مصاحبه، پرینت نهایی ثبت نام در سامانه مصاحبه را همراه داشته باشند. لازم به ذکر است پذیرش داوطلب منوط به ثبت نام در سامانه مصاحبه بوده و در روز مراجعه صرفا از افرادی مصاحبه به‌عمل خواهد آمد که مدارک خود را بارگذاری کرده باشند.

داوطلبان باید ضمن بارگذاری تصویر کلیه مدارک در سامانه، اصل مدارک ارسالی را در روز مصاحبه به همراه داشته و هر مدرکی که اصل آن ارائه نشود، در کمیته مصاحبه کنندگان قابل ارزیابی نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007232

وب گردی

وب گردی