تکواندو کاران دختر برای مسابقات یونیورسیاد تست دادند

هوگوپوشان اردونشین تیم ملی تکواندو دانشجویان دختر در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دختران که جهت حضور در مسابقات یونیور سیاد 2019 ایتالیا، اواخر بهمن ماه سال گذشته و از بین 51 مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار شد، 14 هوگوپوش جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.

در ادامه و با برگزاری دومین مرحله از مسابقات انتخابی که در تاریخ دوم اردیبهشت 1398 و در شش وزن منفی 49، منفی 53، منفی 57، منفی 62، منفی 67 و منفی 73 برگزار شد، 11 ورزشکار به ادامه اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند. اردونشینان تیم دانشجویان دختر به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمون های مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

گفتنی است هدایت تیم تکواندو دانشجویان دختر جهت حضور در مسابقات ذکر شده بر عهده مهرو کمرانی است.

سی امین دوره یونیور سیاد دانشجویان جهان در 18 رشته ورزشی و طی روزهای 12 لغایت 23 تیرماه 1398 به میزبانی ناپل ایتالیا برگزار خواهد شد و کاروان ایران با 41 ورزشکار در چهار رشته ورزشی تیروکمان (کامپوند دختران و پسران)، تیراندازی (تپانچه و تفنگ دختران و پسران)، تکواندو (مبارزه و پومسه دختران و پسران) و والیبال (پسران) در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007234

وب گردی

وب گردی