برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور دانشگاهیان واحد بوکان

مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد دارالاحسان شهرستان بوکان با حضور هیئت رئیسه، کارکنان، دانشجویان و اقشار مختلف واخد بوکان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، حجت‌الاسلام روح‌الله فتحی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد که در مسجد دارالاحسان این شهرستان با حضور هیئت رئیسه، کارکنان، دانشجویان و اقشار مختلف شهرستان بوکان برگزار شد، افزود: اندیشه‌های والای امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران موجب شد تا علاوه بر اینکه شئونات اسلامی و عزت نفس در جامعه ایران احیا شود، این عزت نفس، ۴۰ سال ملت ایران را در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان مقاوم کرده است.

وی ادامه داد: مقاومت و اعتماد ملت ایران به رهبری امام راحل باعث شد که مردم بدون امکانات و تجهیزات بتوانند هشت سال جنگ و دفاع مقدس را اداره کنند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن واگذار نکنند.

وی بیان کرد: امام راحل با ایمان به خدا و اخلاص و تمسک به اهل بیت (ع) جلوی همه تهدیدها و توطئه‌های استکبار آمریکا ایستاد و مقاومت کرد تا به دنیا نشان دهد که ملت ایران زیر بار هیچ سلطه‌ای نمی‌رود.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های امام راحل در میان کشورهای آزادیخواه جهان در حال افزایش است، افزود: این امر باعث شده که با وجود آنکه ایشان در میان ما نیستند ولی تفکرات والایشان همچنان ماندگار و جاودانه باشد.

حجت‌الاسلام فتحی از امام خمینی (ره) به عنوان قوت قلب مردم و امید مستضعفان و همه آزادیخواهان جهان یاد کرد و گفت: جایگاه معنوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی موجب شده تا ایشان در جهان اسلام محبوبیت خاصی پیدا کند و افکارشان روز به روز بیشتر گسترش یابد.

در حاشیه این مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آئین همچنین از قاریان ممتاز و برجسته این شهرستان نیز با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد. که ماموستا احمد مولودی امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان از قاریان ممتاز بود که در این مراسم از وی تجلیل شد.

کد خبر: 1007254

وب گردی

وب گردی