ورود ۷۵۰۰ اتوبوس زائران با اسکورت ۱۶۰۰ خودروی پلیس به حرم امام خمینی(ره)

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: امروز بیش از ۷۵۰۰ اتوبوس از سراسر کشور زائران را به حرم امام راحل می‌رسانند که با ۱۶۰۰ خودروی پلیس اسکورت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درخصوص وضعیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: تمهیدات ترافیکی از هفته‌های قبل برای این مراسم مهم اتخاذ شد.

وی گفت: با ۲۷ هزار نیرویی که برای این ایام به کارگیری شده از ظرفیت بزرگی استفاده کردیم و در کشور هیچ مشکل ترافیکی نداریم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز بیش از ۷ هزار اتوبوس از سراسر کشور به این مراسم خواهند آمد که توسط بیش از ۱۶۰۰ خودروی گشت پلیس تا رسیدن به مقصد و در مسیر بازگشت اسکورت خواهند شد.

سردار هادیانفر گفت: در مسیر شمال به جنوب جاده قم محدودیتی نداریم و این مسیر برای هموطنانی که قصد رفتن به مناطق جنوبی کشور را دارند باز است.

وی گفت: از ساعت ۱۳ در مسیر جنوب به شمال محور قم محدودیت داریم و کسانی که قصد ورود به تهران را دارند باید از سایر محورها استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درخصوص پارکینگ‌های درنظر گرفته شده نیز گفت: ما ظرفیت ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه شخصی را برای پارکینگهای اطراف حرم در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007308

وب گردی

وب گردی