کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف مکمل های ویتامین دی

تحقیقات جدید نشان داده است مصرف مکمل های ویتامین دی باعث کاهش ریسک ابتلا به انواع سرطان میشود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ویتامین D می تواند خطر مرگ ناشی از سرطان را کاهش دهد. تحقیقات جدید نشان داده است آفتاب و مکمل ها می تواند جان انسان ها را نجات دهد.

دانشمندان هشدار داده اند که ساعات طولانی ماندن داخل خانه یا در سایه آسمان خراش ها قرار گرفتن که از نتایج زندگی مدرن هستند می تواند خطر ابتلا به انواع بیماری ها را افزایش دهند.

تحقیقات انجام شده بروی 80،000 بزرگسال توسط دانشگاه ایالتی میشیگان و مرکز پزشکی «Hurley» نشان داد که مصرف مکمل برای حداقل سه سال با کاهش 13 درصدی مرگ و میر ناشی از همه انواع سرطان ها همراه بوده است.

مطالعه دیگری در بیمارستان دانشگاه مادرید نشان داده است که مصرف روزانه یک قرص همراه با استاتین با کاهش 38 درصدی مرگ و میر ناشی از سرطان پروستات همراه بوده است.

این تحقیقات که جداگانه صورت گرفته است نشان دهنده اهمیت مصرف ویتامین دی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان است.

مطالعه دیگری که توسط « Allegheny» موسسه شبکه بهداشت و درمان سرطان در پیتسبورگ صورت گرفته ، نشان داده است که کمبود ویتامین D می تواند خطر ابتلا به سرطان پانکراس را دو برابر کند.

محققان می گویند پزشکان عمومی باید مکمل ها را تجویز کنند تا اطمینان حاصل شود مصرف ویتامین D افزایش می یابد.

مقالات منتشر شده در کنفرانس سالانه انجمن انکولوژی بالینی آمریکا (ASCO) در شیکاگو ،نشان می دهد که این ویتامین می تواند از انسان ها در برابر بیماری های قلبی، دیابت محافظت کند و همچنین به استحکام استخوان کمک کند.

مطالعات نشان نداده که چگونه ویتامین D ممکن است به کاهش ریسک ابتلا به سرطان کمک کند. اما کارشناسان گفتند که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و موجب کاهش تکثیر سلول های سرطانی می شود.

در سال 2016، مقامات بهداشتی توصیه کردند که تمام بزرگسالان باید مکمل ها را به خصوص در فصل زمستان مصرف کنند و آنها را برای کودکان بالای یک سال نیز فراهم کنند.

مصرف مکمل ها بهترین راه افزایش ویتامین بدن است زیرا بیش از حد قرار گرفتن در معرض آفتاب، با افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست همراه است که از زمان ظهور بسته های مسافرت ارزان تر و تعطیلات افزایش یافته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007342

وب گردی

وب گردی