شرایط تشکیل گروه در خوابگاه‌های دانشگاه گیلان اعلام شد

مهلت و شرایط تشکیل گروه درخوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه گیلان برای مقاطع مختلف تحصیلی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه گیلان که خوابگاه به آنان تعلق گرفته می‌توانند در بازه زمانی مشخص شده نسبت به تشکیل گروه و انتخاب از طریق‌ سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان به آدرس stu.guilan.ac.ir اقدام کنند.

دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ و ۹۷ و ورودی‌های بهمن ۹۴ و ۹۵ که تا کنون عضو گروهی نشده‌اند برای انتخاب گروه به شرط‌ اینکه‌ سرگروه‌های ورودی ۹۶ یا ۹۷ باشد، می‌توانند روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ خردادماه با رعایت رتبه و مقطع مربوطه نسبت به انتخاب گروه اقدام کنند.

زمان انتخاب اتاق‌ برای‌ دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۰ و ۲۱ خرداد است. همچنین زمان انتخاب اتاق برای دانشجویان کارشناسی بهمن ۹۴ و ۹۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ خردادماه در نظر گرفته شده است. زمان انتخاب اتاق برای دانشجویان ۹۶ و ۹۷ نیز روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه است.

لازم به ذکر است انتخاب اتاق برای دانشجویانی که گروه ناقص تشکیل‌ داده بودند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه امکان پذیر است.

تعیین اتاق با توجه به ظرفیت اتاق فقط با تکمیل بودن گروه قابل تایید است و دانشجویان می‌توانند نتیجه را پس از تایید گروه و اتاق از سوی اداره خوابگاه‌ها، در قسمت دریافت پیام کارتابل خود مشاهده کنند. دانشجویان برای انتخاب گروه باید شماره دانشجویی افرادی که قصد هم اتاقی بودن با آن‌ها را دارند، در اختیار داشته باشند.

پس از تشکیل‌گروه، سایر اعضای گروه باید به کارتابل خود مراجعه کرده و گروه را تایید کنند. کلیه دانشجویانی که به هر دلیلی موفق به تشکیل گروه نشدند، می‌توانند به صورت انفرادی‌ در زمان اسکان با مراجعه به مسئول خوابگاه، اتاق خود را انتخاب کنند‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007391

وب گردی

وب گردی