زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

مصاحبه دکتری سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ دانشگاه شهید بهشتی در روز ۱۸ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدارک کلی مورد نیاز مصاحبه آزمون دوره دکتری سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

این مدارک شامل فرم مشخصات (فرم شماره ۱ مندرج در سایت دانشگاه)، اصل شناسنامه و یا کارت ملی، کارنامه مرحله اول آزمون دکتریست که کد رشته محل‌های این دانشگاه در آن قید شده است.

داوطلبان باید حداقل دو معرفی نامه نوشته شده توسط اساتید ترجیحاً راهنما و مشاور مبنی بر صلاحیت داوطلب برای ادامه تحصیل در دوره دکتری، با مشخصات کامل و نحوه تماس با اساتید توصیه کننده داشته باشند.

از جمله سایر مدارکی که داوطلبان لازم است برای مصاحبه ارائه دهند می‌توان به مدرک احراز توانایی در به‌کارگیری زبان خارجه (در صورت دارا بودن مدرک ملی یا بین المللی)، اصل پایان نامه کارشناسی ارشد (یا نسخه اولیه برای دانشجویان سال آخر)،مدارک تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات اشاره کرد.

داوطلبان باید مدارکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مشخص نماید. (ویژه برادران).

ارائه اصل کارت ایثارگری برای آن دسته از معرفی‌شدگانی که از سهمیه ایثارگران در آزمون استفاده کرده‌اند، ضروری است. همچنین داوطلبان لازم است اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی‌شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند را ارائه دهند.

داوطلبان باید تمام مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقات را ارائه دهند. لازم به ذکر است هزینه انجام مراحل مصاحبه صرفاً از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی سیستم گلستان توسط داوطلب پرداخت شود. این مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد است.

داوطلبان حتماً پروپوزال پیشنهادی خود را برای کار در مقطع دکتری همراه داشته باشند. همچنین لازم است سوابق اعضای هیئت علمی پژوهشکده را برای انتخاب زمینه پژوهشی خود مطالعه کنند.

مصاحبه در روز شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ در محل پژوهشکده علوم شناختی و مغز واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

داوطلبان حتماً باید پرینت فیش پرداختی را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007407

وب گردی

وب گردی