شرایط واگذاری و اسکان خوابگاه دانشگاه الزهرا(س) اعلام شد

شرایط واگذاری و اسکان خوابگاه دانشگاه الزهرا (س) در تابستان ۹۸ اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه الزهرا (س) شرایط اعطای خوابگاه در تابستان ۹۸ را اعلام کرد. براساس اعلام دانشگاه، با توجه به آماده سازی خوابگاه‌های دانشجویی جهت اسکان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، خوابگاه تابستان صرفاً به تعداد محدودی از دانشجویان با شرایط ذیل تعلق می‌گیرد که در ادامه آمده است.

شرایط واگذاری خوابگاه تابستان ۹۸

خوابگاه تابستان به دانشجویان مقطع دکتری که امتحان جامع خود را با موفقیت گذرانده‌اند تعلق می‌گیرد. (در مورد دانشجویان مقطع دکتری با شرایط خاص پس از دریافت درخواست آنان و طرح در شورای اسکان تصمیم گیری و بر اساس مصوبه شورای مذکور اقدام می‌شود.)

خوابگاه تابستان به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به شرطی مقدور است که دانشجویان کارشناسی ارشد ترم ۴ که تا پایان شهریورماه ۹۸ از پایان نامه خود دفاع می‌کنند (منوط به تکمیل فرم شماره ۶۸ اتوماسیون اداری و ارسال از طریق معاون آموزشی یا رئیس دانشکده). همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد ترم ۳ که پروپزال خود را مصوب کرده‌اند می‌توانند خوابگاه داشته باشند (منوط به تکمیل فرم شماره ۶۹ اتوماسیون اداری و ارسال از طریق معاون آموزشی یا رئیس دانشکده).

خوابگاه تابستان صرفاً به دانشجویان بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تعلق می‌گیرد. (دانشجویان بین الملل مقطع کارشناسی که خانواده آنان خارج از ایران هستند، مشمول این بند می‌شوند). خوابگاه تابستان به دانشجویان کارشناسی و دانشجویان آموزش محور تعلق نمی‌گیرد. همچنین امکان اسکان دانشجویان شاغل و دانشجویانی که در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند، وجود ندارد.

شرایط اسکان خوابگاه تابستان ۹۸

پذیرش خوابگاه تابستان بصورت ترمی است و پذیرش بصورت ترددی و میهمان امکان پذیر نیست.

مجوز اسکان در خوابگاه تابستان منوط به پرداخت بدهی معوقه و پرداخت هزینه خوابگاه تابستان بصورت یکجا است (مبلغ اجاره بها هر سال از طرف صندوق رفاه دانشجویان اعلام می‌شود، بدیهی است هزینه اجاره بهای تابستان بیش از هزینه ترم‌های عادی است).

ظرفیت اتاق‌ها در تابستان ۴ نفره است. همچنین تعیین اتاق و اسکان دانشجو منوط به ارائه فیش واریزاجاره بهای خوابگاه است. اسکان دانشجویانی که دارای حکم انضباطی و یا تأخیر ورود گزارش شده هستند در خوابگاه تابستان امکان پذیر نیست.

در طول تابستان به دلیل سمپاشی، نظافت و تعمیرات عمومی و سایر موارد غیر قابل پیش بینی حداقل یکبار جابجایی و انتقال به گلستانی دیگر انجام خواهد شدو دانشجویان موظف به همکاری خواهند بود. تاریخ تخلیه و جابجایی از ساختمانی که برای خوابگاه تابستان در نظر گرفته شده است ۱۰ روز قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود.

احتمال قطع آب، برق، گاز و اینترنت به علت تعمیرات وجود دارد و دانشجویان موظف به همکاری خواهند بود. تکمیل فرم تقاضانامه ذیل به منزله پذیرش و مجوز اسکان دانشجویان در خوابگاه نیست. آغاز ترم تابستان ۱۵ تیر ۹۸ و پایان آن ۱۵ شهریور ۹۸ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007419

وب گردی

وب گردی