مقاومت، تنها راهکار مقابله با دشمنان است

واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مقاومت تنها راهکار مقابله با دشمنان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مقاومت تنها راهکار مقابله با دشمنان است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: «امروز پس از گذشت سه دهه رهبری با اقتدار امام خامنه ای آنچه همه ما را به حیرت وا می دارد واماندگی و تحجر برخی مسئولان عالی انقلاب در فهم و عمل به اصول اساسی اسلام است؛ یکی از این اصول اساسی «مقاومت» است. بعد از کسب تجربه های فراوان و دادن هزینه های مختلف تا رسیدن به اینکه «به آمریکا نمی توان اعتماد کرد» بازهم عده ای داعیه اعتماد و مذاکره با آمریکا را مطرح کردند. تمام حجم اورانیوم های غنی سازی شده بیست درصد و سانتریفیوژ هایی که با خون دانشمندان هسته ای مان ساخته شد، قلب راکتور آب سنگین اراک که حاصل تلاش جوانان با استعداد کشور بود، بسیاری از دستاوردهای هسته ای و مهم کشورمان که ما را به خودکفایی در زمینه تولید رادیوداروهای بیماران سرطانی و تولید برق در نیروگاه ها -که نیاز مهم کشور به خصوص در سالهای پیش رو است- و سایر کارکرد های مهم دانش هسته ای، در مذاکره با کشورهای بدعهد جهانی از بین رفت.

آنچه دادیم و گرفتیم در کفه های ترازو یکسان نبود، از دست رفته هایمان بسیار بود و به دست آورده مان همان تجربه ای که بارها تجربه کرده بودیم».

واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرده است: «امام(ره) با دست خالی اما ایمان و باور توانست معجزه کند! با همین ایمان راسخ و با مدد الهی و هوشیاری و در صحنه بودن امت مسلمان ایران، دشمنان بشریت را به زانو در آورد؛ دست قدرت و نفوذ آمریکا را از صحنه خارج کرد و در نهایت سلطنت شاهنشاهی که سالها مردم ایران را از پیشرفت ها و رشد همه جانبه در تنگنا و محدودیت قرار داده بود از بین برد.

حال آیا باید باور کنیم که حل مشکلات امروز کشور از این معجزه ی امام و امت سخت تر است؟ امام فرمودند: «از غرب نترسید! اگر شما یک قدم عقب بروید آنها یک قدم جلو می آیند» و با همین معادله های ساده این تحول عمیق در جهان بشریت ایجاد شد؛ یعنی انقلاب اسلامی.

این بیانیه می‌افزاید: «از مطالبه صریح امام امت از دولت مبنی بر از سر گرفتن فعالیت های هسته ای ایران یک سال می گذرد، به تازگی آقایان به این حرف رسیدند که اروپایی ها نیز همچون آمریکا غیر قابل اعتماد اند؛ لذا شورای عالی امنیت ملی عمل به تعهداتش در برجام را متوقف کرد و در اقدامی به اروپایی‌ها ـ که فقط در کلام، شعار عمل به تعهداتشان را سر می دادند و در عمل به هیچ یک از آنها عمل نمی کردند ـ فرصتی دو ماهه برای عمل به تعهداتشان را داد.

آنچه دیدیم عکس العمل وقیحانه اروپایی ها بود. دلیل این اتفاق همان بود که عقب رفتیم و آنها به خود جرات دادند جلو بیایند».

واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: «آقایان یادتان می آید چقدر بر سر داده ها و گرفته های مذاکرات هسته ای، دلسوزان انقلابی گفتند ضمانت بگیرید؟ یادتان می آید تحلیل گران گفتند خروج آمریکا از برجام هزینه خاصی برای آنها ندارد اما ایران چطور می خواهد اورانیوم های غنی سازی شده ای که معامله کردید و قلب راکتوری که سیمان ریختید و سانتریفیوژ هایی که با زیر ساختهایشان جمع آوری کردید را برگرداند؟

در خوش بینانه ترین حالت چهار سال زمان می برد به نقطه اولمان برسیم و امروز آمریکا از برجام خارج شده و اروپا به تعهداتش عمل نمی کند و این برنامه جامع اقدام مشترک که حل همه مشکلات کشور ـ تا آب خوردن مردم ـ را به آن گره زدید نه تنها دردی از مشکلات دوا نکرد که نتیجه همه تدبیرهای دولت به اصطلاح تدبیر و امید شد فشار اقتصادی بسیار زیاد بر مردم. چطور می خواهید جواب مردم، امام و شهدا را بدهید؟

در ادامه این بیانیه آمده است: سیاست های اقتصادی غلط دولت و حمایت های غلط مجلس منجر به تورم و رکود و بیکاری و گرانی و ... در کشور شده است؛ پس کجاست نتیجه مذاکراتی که می‌خواست تحریم را بردارد تا مردم فشار اقتصادی نداشته باشند؟ کجاست دیوار ترک خورده تحریم هایی که هر روز به شماره‌شان اضافه می شود؟! کجاست آن امنیتی که به گفته شما در سایه مذاکره تامین می شد؟ اگر پیشرفتهای نظامی کشور و تدابیر حکیمانه رهبر نبود امروز معلوم نبود آمریکا چه بر سر مردم ما می آورد. این است نتیجه اندیشه ای که به جای مقاومت، مذاکره و اعتماد به دشمن را سرلوحه می کند؛ لذا امروز باید از نقطه صفر آغاز کرد. فشار اقتصادی، راهبرد دشمنان ما برای به ستوه آوردن مردم ایران و تسلیم شدن آنها در مقابل زورگویی نظام سلطه است؛ مردم بارها ثابت کرده اند پای نظام و آرمان ها هستند و هزینه هم می دهند اما آقایان مسئول! شما برای مقابله با این فشار دشمن چه کرده اید؟ برای حل مشکل مردم چه کرده اید»؟

این تشکل در ادامه از مسئولانی که چشم امید به غرب دارند، خواسته است که از خواب غفلت اعتماد به دشمن و وادادگی مقابل او بیدار شوند و تنها راهکار قطعی و درست را همان نگرش و عملکرد امام و رهبری یعنی «مقاومت» بدانند.

واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در ادامه عنوان داشته است: «پرچم دار خط امام امروز مقام عظمای ولایت، امام خامنه ایست. مرجعیت علمی و تجربه هایمان به ما ثابت می کند هرکجا که مسئولین به فرامین آقا توجه کردند پیشرفت کردیم. توجه مدبرانه رهبری به علم و پژوهش در طول این سی سال و ایجاد حرکت عظیم علمی، توجه به ظرفیت بی شمار ملت و جوانان ایران، مدیریت حکیمانه فتنه هایی که قصد به انحراف کشاندن خط امام را داشتند، مدیریت و پیشرفت عظیم نظامی و امنیتی در کشور، نقش بی بدیل ایران در منطقه و اذعان دوست و دشمن به عملکرد مقتدرانه رهبری، از دستاورد های امام خامنه ای در این سالهاست. آنچه اتفاق افتاد معجزه عظیم انقلاب به رهبری آسمانی امامین انقلاب در گام اول انقلاب بود و آنچه در پیش رو داریم ظرفیت عظیم جوانان متعهد انقلابی به رهبری الهی امام خامنه ای در گام دوم انقلاب است.

در انتهای این بیانیه آمده است: جریان نفاقی که امروز در کشور با حرکت های خبیثانه سعی در تحریف چهره امام دارند بدانند ما امام را از روی کلام و عمل ایشان که امروز در دسترس همگان است می شناسیم و با درس از راه امام که همان راه رهبر انقلاب نیز هست، تنها راه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... را حرکت براساس سیاست های ابلاغی امام خامنه ای میدانیم؛ سرمایه گذاری بر تولید داخل، اعتماد به ظرفیت و توانایی های جوانان، عدم واردات بی رویه، عدم اعتماد به دشمن و ایستادگی در مقابل دشمن و هزاران نکته و راهکاری که بارها و بارها گفته شده.

آقایان! امروز وقت شعار نیست، وقت عمل است؛ عملا ثابت کنید پای اندیشه، راه و ارزش های امامین انقلاب ایستاده اید.

آینده انقلاب آینده روشنی ست و همه ما جوانان انقلابی در این روز بار دیگر با امام امت برای ایستادگی پای آرمان های انقلاب و نظام تا ظهور منجی عالم، تجدید بیعت می کنیم».

انتهای پیام/

کد خبر: 1007420

وب گردی

وب گردی