انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد بوشهر و جهاد دانشگاهی استان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با کمترین هزینه و بیشترین اثرگذاری برای کشور، پاسخ مطالبات به‌حق علمی جامعه را ارائه دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبداللهی صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان بوشهر با ابراز امیدواری از اینکه این تفاهم‌نامه منشأ خیروبرکت برای این استان باشد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و جهاد دانشگاهی، موقعیت‌های بسیار بکر و قابل توجهی برای همکاری‌های متقابل مهیاست.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستند و این اتفاق خجسته برگ زرینی در تاریخچه و ساختار این دو نهاد ارزشی است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی در چارچوب پاسخگویی به مطالبات به‌حق و آرمان‌گرایانه مردم و انقلاب در رفع نیازهای آموزش عالی و خدمت به مردم و جامعه پایه‌گذاری شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی نمونه‌ای بارز از این خدمت‌رسانی‌ها هستند، تشریح کرد: بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با کمترین هزینه برای دولت و بیشترین اثرگذاری برای کشور، پاسخ مطالبات به‌حق علمی، پژوهشی و آموزشی جامعه را در حوزه‌های مختلف نظیر بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، زیرساخت‌های اقتصادی و کارآفرینی مهیا سازد.

عبداللهی با تأکید بر اینکه هم‌افزایی با همه نهادهای انقلابی و ارزشی کشور جزء اولویت اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خود را موظف می‌داند تا در کنار نهادهای ارزشی حضور داشته و در برنامه‌های توسعه و خدمت‌رسانی آنان به مردم و کشور نقش‌آفرینی کند؛ چراکه معتقدیم رویکرد انقلابی مرز خاصی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مسئولانه و با همدلی به مسائل جامعه نگریسته شود، می‌توان با مشارکت علاوه بر رفع سریع آنان از بار گزاف هزینه‌های موازی‌کاری و غیرضروری کاست، عنوان کرد: دانشگاه‌های استان با دارابودن رشته‌های مختلف آموزشی، اعضای هیئت علمی عالم و عامل، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خود در بسیاری از موارد از جمله صنایع نفت و گاز و شیلات می‌توانند استان و کشور را خودکفا کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007554

وب گردی

وب گردی