جزئیات نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد/ خبر خوش برای دانشجویان دختر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برخی از جزئیات نقل و انتقالات دانشجویی امسال را اعلام کرد که بر اساس آن دانشجویان دختر می‌توانند به محل سکونت والدین یا نزدیک‌ترین واحد به آن منطقه، منتقل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (18 خردادماه) آغاز شد.

متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

در همین راستا، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تا 18 تیرماه ادامه خواهد داشت؛ اما تمدید نمی شود پس از آن کمیسیون نقل و انتقالات تشکیل می شود و خارج از سامانه منادا نیز بررسی های مجددی روی دانشجویان انجام خواهد شد.

وی افزود: برخی از نقل و انتقالات دانشجویی ممکن است در چارچوب رسمی که در نظر گرفته شده نگنجد؛ در این خصوص کمیسیون نقل و انتقالات تصمیم گیری خواهد کرد و در نهایت نظر نهایی از سوی کمیسیون اعلام خواهد شد.

کلانتری با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویان دختر گفت: یکی از امتیازات مثبتی که برای نقل و انتقالات دانشجویان دختر در نظر گرفته شده این است که دختران دانشجو به محل سکونت والدینشان منتقل خواهند شد. به غیر از دانشجویان رشته های پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی و پرستاری که رشته های آن ها صرفا در چند واحد وجود دارد، بقیه دانشجویان دختر به شهر محل زندگی و یا نزدیک ترین واحد به محل زندگیشان منتقل خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از دیگر شاخص های نقل و انتقالات امسال این است که خانم هایی که در ترم تحصیلی ازدواج می کنند به محل سکونت همسرشان منتقل خواهند شد.

گفتنی است، تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007563

وب گردی

وب گردی