انتقاد سردار رحیمی از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: درشوش و مولوی و هرندی 14 مرکز DIC وجود دارد که پس از4-3 ماه پیگیری ما هنوز نتوانسته‌ایم این مراکز را از این مناطق منتقل کنیم و روزانه 4 تا 5 هزار معتاد برای گرفتن قرص و متادون به این مراکز مراجعه می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی با بیان این که روزانه 4 الی 5 هزار معتاد برای دریافت دارو و متادون به مراکز DIC در مناطق شوش، مولوی و هرندی مراجعه می‌کنند از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها برای پاکسازی این مناطق انتقاد کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: طرح تکمیل اقدامات پلیس در مناطق شوش، مولوی و هرندی با جدیت در حال انجام است و تاکنون 115 منزل پلمپ شده‌اند و هر منزلی که پلمپ می‌شود آب، گاز و برق آن نیز قطع می‌شود.

وی با بیان این که سه الی چهار نفر توانسته‌اند مجوز بازگشایی چند باب از این منازل را دریافت کنند، گفت: این منازل سال‌های سال است که به پاتوقی برای عرضه و خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در این مناطق تبدیل شده است و تقریبا تمام این منازل مخروبه بوده و اصلا منزل مسکونی نیست.

بالغ بر 300 معتاد که دارای بیماری‌های مسری هستند همچنان در این مناطق حضور دارند

او ادامه داد: همچنین در این مناطق 14 مرکز DIC وجود دارد که پس از 3 الی 4 ماه پیگیری ما هنوز نتوانسته‌ایم این مراکز را از این مناطق منتقل کنیم و متاسفانه روزانه 4 الی 5 هزار معتاد برای گرفتن قرص و متادون به این مراکز مراجعه می‌کنند و ما نمی‌دانیم چرا علی‌رغم انتقال این مراکز از این مناطق تصویب شده است اما همچنان از سوی برخی دستگاه‌ها و سازمان ها اقدامی برای جابجایی آن صورت نمی‌گیرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان این که همچنین بالغ بر 300 معتاد که دارای بیماری‌های مسری هستند همچنان در این مناطق حضور دارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی خرده‌فروشان هنوز دست از سر مردم این منطقه برنداشته‌اند و همچنان امیدوارند بتوانند در این مناطق مواد عرضه کنند و وجود این مراکز DIC کار ترمیمی و تشخیصی در این منطقه را به کندی پیش می‌برد.

سردار رحیمی گفت: بعد از چهار الی پنج دهه این مناطق پاکسازی شده‌اند و معتقدم که باید برای آسایش و راحتی ساکنان آن، دستگاه‌های متولی سریع‌تر اقدامات لازم را انجام داده تا به طور کل معضل این منطقه برطرف شود.

ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1007567

وب گردی

وب گردی