گلایه های دانشجو دانشگاه آزاد از پاداش های  وزارت ورزش/ سکه هایی که با تخفیف پرداخت می شود

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: نامه ای برای قوه قضاییه آماده کرده ایم و درصورتی که پاداش نگیریم به صورت رسمی شکایت خواهیم کرد.

سولماز بازرگان دارنده مدال برنز رشته دوومیدانی در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به پاداش دانشگاه آزاد اسلامی به مدال آوران گفت: پس از بازگشت از مسابقات آسیایی به ایران دانشگاه آزاد اسلامی مراسمی برگزار کرده بود که در آن مراسم هدیه ای به ما دادند و در دانشگاه بنر زدند. خودم به شخصه توقعی از دانشگاه آزاد نداشتم.

وی افزود: مشکل اصلی ما با وزارت ورزش و جوانان است که پیش از اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی و پارآسیایی تصویب کردند که به ورزشکاران سکه پاداش دهند. پس از بازگشت به ایران داورزنی معاون وزیر ورزش به ورزشکاران اعلام کرد شرایط برای پرداخت پاداش ها وجود ندارد و همین امر موجب شد مدال آوران اعتراض کنند.

بازرگان ادامه داد: پس از اعتراض ورزشکاران، داورزنی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد حتما به ورزشکاران سکه پاداش خواهیم داد. از سمت وزارت ورزش هم مسوولان اعلام کردند طبق تصویب پاداش ها به صورت سکه پرداخت خواهد شد و از دوره های جدید پاداش ها دیگر برحسب ریال محسوب خواهد شد.

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اظهار کرد: روز 11 خرداد مراسم افطاری و تجلیل از مدال آوران با حضور رئیس جمهور برای ما برگزار شد و ورزشکاران در این مراسم سخنرانی کردند یکی از ورزشکاران از مسوولان درخواست کرد پاداش ها پرداخت شود و حتی حسن یزدانی هم پس از سخنرانی از حاضرین خواست پاداش مدال آوران آسیایی و پارآسیایی پرداخت شود که مجری برنامه با حضور روی صحنه اعلام کرد پاداش مدال آوران به حساب فدراسیون ها واریز شده است. زمانی که از مسوولان سوال پرسیدیم که میزان پاداش ها چقدر بوده است هیچکس جوابمان را نداد.

وی تصریح کرد: فردای ضیافت افطاری با رئیس جمهور، یعنی 12 خرداد ماه سال جاری در رسانه ملی اعلام کردند به ازای هر سکه پاداش سه میلیون تومان به قهرمانان پرداخت خواهد شد اما هنوز پاداش هایمان را دریافت نکردیم و نمی دانیم به چه صورت به دستمان خواهد رسید. ما حتی در مراسم به رئیس جمهور هم اعلام کردیم و به مراجع ضی صلاح نامه زدیم و در صورتی که پاداش هایمان را همانطور که قول دادند پرداخت نکنند شکایت خواهیم کرد.

بازرگان تاکید کرد: در همین راستا نامه ای آماده کردیم تا از طریق قوه قضاییه و شخص حجت الاسلام ابراهیم رئیسی پیگیر ماجرا شویم. ما هیچ حقوقی دریافت نمی کنیم و به صورت انفرادی با هزینه شخصی در تمرینات حاضر می شویم و حالا نمی خواهیم این موضوع برای مسوولان به یک اپیدمی تبدیل شود که حقمان را ندهند. جالب اینجاست که از حقوق اندکی هم که در طول اردو تیم ملی دریافت می کنیم 10 درصد مالیات کم می شود و خود من هم نمی دانیم برچه اساس باید از دریافتی که داریم کم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007583

وب گردی

وب گردی