عدم حضور رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در جلسات شورای فرهنگی دانشگاه/سومین شماره گاهنامه عصر

شورای بی رئیس، جای لگدپرانی دانشگاه نیست و انتقاد از برگزاری استندآپ کمدی توهین‌آمیز از جمله مهم‌ترین عناوین سومین شماره گاهنامه «عصر» بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سومین شماره گاهنامه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی «عصر» متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.

شورای بی‌رئیس

در این نشریه گزارشی با عنوان «از شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی» به وضعیت این روزهای شورای فرهنگی دانشگاه اشاره کرده و آن را با شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزار نشدن جلسات در هر دو شورا مقایسه کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: حال این روزهای شورای فرهنگی دانشگاه علامه خوب نیست و حداقل در نحوه مدیریت دست کمی از شورای انقلاب فرهنگی ندارند، چون دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که رئیس این شورا نیز است در جلسات حضور پیدا نمی‌کند، به طوری که در آخرین جلسه اعضای شورا از عدم حضور دکتر سلیمی انتقاد کردند و رئیس دانشگاه هم واکنشی به آن نشان نداده است.

انتقاد از سکوت مسئولان دانشگاه علامه‌طباطبایی در برابر برگزاری تجمعات غیرقانونی

علی پرورده مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در یادداشتی به برگزاری تجمعات غیرقانونی در این دانشگاه پرداخته است.

برای استندآپ کمدی پول هست اما برای ارزاق دانشجوی خوابگاهی پول نیست!

این نشریه دانشجویی گزارشی از هزینه‌های مراسم بزرگداشت روز معلم را روایت کرده‌است. در این گزارش که با عنوان «55 میلیون تومان هزینه برگزاری و 4 میلیون تومان دستمزد اجرای استند‌آپ کمدی مراسم گرامی‌داشت مقام استاد» منتشر شده آمده است:‌ مجید افشاری برای اجرای استند‌آپ کمدی توهین‌آمیز در شب مراسم بزرگداشت مقام استاد در جمع اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی 4 میلیون تومان ناقابل نقداً (کارت به کارت) دریافت کرده است. همچنین دانشگاه نزدیک به 55 میلیون تومان برای کرایه و سایر هزینه‌های جانبی سالن برگزاری این مراسم یعنی سالن همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت پرداخته است.

در ادامه این گزارش به اهانت با اساتید و ترک سالن مراسم توسط برخی از اعضای هیئت علمی اشاره شده است.

برای دریافت فایل کامل نشریه اینجا کلیلک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007608

وب گردی

وب گردی