دانشگاه آزاد اسلامی قم به قطب علوم انسانی تبدیل می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: باید تلاش کنیم قطب علوم انسانی اسلامی در این واحد دانشگاهی تحقق یابد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایسکانیوز از قم، حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری در جمع مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان قم اظهار کرد: اگر علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی قم که زمینه‌اش را دارد، رشد پیدا کند بقیه علوم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و به تعالی علوم کمک می‌کند.

وی درباره تلاش برای تحقق قطب علوم انسانی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: تبدیل این دانشگاه به قطب علوم انسانی می‌تواند برای آن آبرو محسوب شود؛ بنابراین باید تلاش کنیم قطب علوم انسانی اسلامی در این واحد دانشگاهی تحقق یابد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیان سه تحریف بزرگ در دین اسلام افزود: جدایی دین از سیاست، دنیا و علم سه تحریف بزرگ در دین بوده که باعث عقب‌ماندگی مسلمانان شده است.

مستشاری تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان باورمان شد دین ربطی به سیاست ندارد و حکومت را از ما گرفتند و به جدایی دین از سیاست معتقد شدیم. از طرفی دین را از دنیا جدا کردند و تولید ثروت را مقدس ندانستیم از سویی دیگر هم علوم مختلف را مقدس و عبادت ندانستیم در حالی که همه ارجاعات خداوند متعال در قرآن کریم به فعل خداوند بوده؛ بنابراین نگاه ما به همه فعل‌ها، مخلوقات و علوم رسیدن افضل معلومات است که آن علم خداست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007629

وب گردی

وب گردی