راه اندازی مددسرایی در خاورشهر شایعه است

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اینکه مطرح می‌شود در خاورشهر مجدداً‌ مددسرایی برای نگهداری معتادان راه‌اندازی می‌شود شایعه است و صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،‌ سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و دیگر مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، در خصوص ایجاد 2 هزار ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر توسط شهرداری تهران گفت: در این خصوص جلسات متعددی را با ستاد مبارزه با موادمخدر استان داشتیم و این موضوع به سرانجام رسیده است و 8 مرکز بهاران نیز در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده‌ایم.

وی درباره شایعه‌هایی که در خصوص مددسرای خاورشهر مطرح می‌‌شود، گفت: راه‌اندازی مددسرای خاورشهر و حضور معتادان در این مددسرا صحت ندارد و شایعه است و قرار است از مرکز خاورشهر برای دیگر اقدامات استفاده کنیم.

محمدی تأکید کرد: 8 مرکز بهاران بر اساس قانون با تمامی امکانات و به صورت فعال در اختیار بهزیستی برای بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص که مراکز بهاران امکانات لازم را ندارد،‌گفت: این طور نیست ما 17 مرکز بهاران در شهر تهران داریم که 8 مرکز آن را در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده‌ایم که این 8 مرکز با امکانات کامل نسبت به بقیه مراکز بوده است.

وی گفت: در گذشته بنا به هر دلیلی و با توجه به درآمدهایی که شهرداری تهران داشت در همه امور ورود پیدا می‌کرد و اقداماتی انجام می‌داد، ولی اکنون با مشکل مواجه هستیم و رکود ساخت و ساز در شهر تهران اتفاق افتاده است و شهرداری درآمد قابل توجهی ندارد و ما نیز دیگر مداخله‌‌ای در اموری که در آن تخصص نداریم و وظیفه‌ای نیز نخواهیم داست نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌هایی تمدید نکردیم چرا که نمی‌توانیم ادامه دهیم. در حال حاضر نیز شهرداری میلیاردها تومان در همین حوزه بدهکار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007647

وب گردی

وب گردی