هم اندیشی آموزشِ هنرهای سنتی در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار می‌شود

هم اندیشی آموزش‌های عالی هنرهای سنتی با حضور دانشگاهیان و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجشنبه هفته جاری 23 خرداد ماه هم‌اندیشی آموزش‌های عالی هنرهای سنتی با حضور جمعی از دانشگاهیان، فرهنگستان هنر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

در این برنامه نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، سازمان مرکزی و واحد تهران مرکز نیز حضور خواهند داشت.

محوریت این هم اندیشی برای احیای نظام استاد شاگردی است و حق امضا برای هنرمندان و هویت اثر برگزار خواهد شد و با توجه به اصالت شکل گیری دانشگاه استاد فرشچیان این برنامه در همین دانشگاه برگزار خواهد شد.

سجاد محمدیارزاده معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی، دانشجویی، فرهنگی و هنری دانشگاه استاد فرشچیان در این زمینه به ایسکانیوز گفت: برای احیای نظام استاد شاگردی و درک مفهوم کلمه واقعی دانشگاه استاد فرشچیان راه‌اندازی شد.

وی افزود: برای هنرمندان در ساحت هنر، حق امضا، هویت اثر و خالق اثر از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر در حوزه های مختلف معماری، هنرهای صنایع دستی، نگارگری و خوشنویسی نظام استاد شاگردی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

محمدیارزاده ادامه داد: هم اندیشی آموزش های عالی هنرهای سنتی برای تحقیق و جست و جو در نظام استاد و شاگردی در تمام حوزه ها خواهد بود. هم اندیشی با حضور دانشگاهیان و فرهنگستان هنر در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007668

وب گردی

وب گردی