اگر پیوست های فرهنگی صحیح باشد، آموزش هم متعالی خواهد بود

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان گفت: اگر پیوست فرهنگی و اعتقادات درست باشد و خوب رشد کند آموزش هم براساس آن خوب و متعالی خواهد بود مانند رشد انقلاب اسلامی که حتی نسل های آینده نیز  از قدرت و استحکام آن شگفت زده خواهند شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین صفوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان در هفدهمین جلسه شورای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بحث فرهنگی یکی از فاخرترین بحث ها و در واقع اصیل ترین و ریشه ای ترین موضوعات است.

وی افزود: اگر پیوست فرهنگی و اعتقادات درست باشد و خوب رشد کند آموزش هم براساس آن خوب و متعالی خواهد بود مانند رشد انقلاب اسلامی که حتی نسل های آینده نیز از قدرت و استحکام آن شگفت زده خواهند شد.

صفوی ملت ایران را امانت دار انقلاب اسلامی دانست و گفت: موضوع نماز و حجاب بحث قرآنی خیلی جدی دارد و موضوع دیگر آن پوشش اسلامی است و لذا جزئیات نماز را خداوند به پیغمبر واگذار کرده اما جزئیات حجاب را خودش برعهده گرفته و این یعنی از لحاظ امنیتی در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است و خداوند در این موضوع از انسان های روی زمین مطالبه گراست.

وی گفت: این انقلاب به نام خدا و به نام امام زمان است و لذا مکتب تشیع و قرآن نیز زیر مجموعه آن است و ما انسانها به عنوان مأمورین الهی باید جانشین خداوند برروی زمین باشیم و مطالبات خداوند را درست اجرا کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007726

وب گردی

وب گردی