برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال ،هنر عکاسی و تصویربرداری

هفدهمین نمایشگاه بین المللی دوربین های دیجیتال، صوتی و تصویری،  هنر عکاسی و تصویربرداری و تجهیزات وابسته  از تاریخ 21 الی 24 خرداد ماه سال 1398 با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی و نمایندگی از نقاط مختلف دنیا  با پشتیبانی و اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری  تهران برگزارخواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،در این نمایشگاه تخصصی سالانه جدیدترین دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری، تصویربرداری هوایی و استابلایزرهای تصویربرداری، ماشین های اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره های دیجیتالی، نرم افزارها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمـات تصویری و انواع پروژکتور و اسکنر، دوربین های مداربسته و نوت بوک و ... به نمایـش گذارده می شود.

همچنین شرکت کنندگان در این نمایشـگاه می توانند با گروه وسیعی از لوازم صوتی و تصویری حرفه ای مانند تجهیزات سینمائی، سیستم های ضبط و پخش صدا و تصویربرداری و سیستم های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در قطعات بزرگ، لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدئوئی، تکنولوژی کنترل و شبکه ، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاه های بزرگ چاپ عکس روبرو شوند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان به منظور دستیابی هرچه بیشتر به استقلال و توسعه فناوری و زیرساخت های صنایع عکاسی و تصویربرداری ایران با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری در داخل کشور و کمک به رونق تولید است.

علاقمندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی در کلاس های آموزش تخصصی عکاسی که به صورت رایگان برگزار می شود و همچنین سمینارهای تخصصی و کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این نمایشگاه شامل ارائه خدمات آموزشی بهره مندشوند.

همچنین در این نمایشگاه کارهای منتخب در زمینه " عکاسی هدفمند " در قالب یک نمایشگاه عکس تحت عنوان" گالری دیداری دیجیتالی" همزمان با برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد .

انتهای پیام/

کد خبر: 1007769

وب گردی

وب گردی