دومین نشست کارگروه علمی - فناوری ایران و سوئیس برگزار می شود

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رییس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی گفت: دومین نشست کارگروه علمی - فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشور سوئیس از ۲۶ تا ۲۹ خردادماه ۱۳۹۸، در شهر برن آغاز به کار می‌ کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سالارآملی با بیان اینکه، سوئیس یکی از کشورهای هدف همکاری های علمی دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد، گفت: در این نشست، برنامه‌های آتی همکاری‌های علمی دو کشور برنامه‌ریزی می‌شود و ۱۶ پروژه مشترک فی‌مابین نهایی می‌گردد.
هیئت ایرانی به سرپرستی دکتر حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و با حضور روسای دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، شیراز، زنجان، رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگروه علمی – فناوری شرکت خواهند کرد.
گفتنی است در سال ۲۰۱۷ میلادی، وزیر، روسا و نمایندگان ۱۹ دانشگاه و پژوهشگاه سوئیسی اولین کارگروه علمی کشور را در تهران برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007808

وب گردی

وب گردی