اعتماد و آرامش عمومی، ضامن پیشرفت و موفقیت در کار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان: با ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و با وحدت و یکپارچگی، از سد مشکلات گذر کرده و به سمت آینده روشن حرکت خواهیم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان عبدالله خالصی دوست در ادامه نشست‌های دوره‌ای خود و اعضا هیات رئیسه با کارکنان واحد سمنان که در سالن آمفی‌تاتر فرزانگان این واحد دانشگاهی برگزار شد از تشریک‌مساعی و بردباری کارکنان دانشگاه در مسائل و مشکلات اجتماعی و سازمانی نظیر کمک به سیل‌زدگان و تأخیر مقطعی در پرداخت حقوق و دستمزد تقدیر کرد و گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌مثابه یک خانواده، از هم جدا نیستند و در مسیر پیشرفت در تمام فراز و نشیب‌ها در کنار هم خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که مجموعه دانشگاه آزاد با بحران مواجه شود خاطرنشان کرد: با ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و با وحدت و یکپارچگی، از سد مشکلات گذر کرده و به سمت آینده روشن حرکت خواهیم کرد.

وی بهره‌گیری از خرد جمعی در دانشگاه را یک سیاست کلی عنوان کرد و با بیان این نکته که از نظرات تمامی همکاران در جهت پیش برد اهداف سازمان استقبال و استفاده می‌کنیم تصریح کرد: اگر مساعدت و همراهی مجموعه کارکنان عضو هیات علمی و غیر عضو هیات علمی نباشد دانشگاه با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان شفافیت در مدیریت را از دیگر سیاست‌های مهم خود در امور اجرایی دانست و اظهار کرد: معتقدم در این بعد توانستیم موفق عمل کنیم. درست است که شاید اطلاع‌رسانی عمومی در برخی موضوعات منطبق با مصالح سازمانی نباشد، اما آنچه مسلم است تمامی امور شفاف و قابلیت توضیح دارد.

خالصی دوست افزایش اعتماد عمومی و ایجاد آرامش روانی را از جمله برنامه‌های مدیریتی این دانشگاه عنوان کرد و با تأکید بر اینکه اعتماد و آرامش دو عامل اساسی در تضمین کار و دستیابی به موفقیت محسوب می‌شود افزود: اگر اعتماد و آرامش وجود داشته باشد به‌تبع آن انگیزه کاری و پیشرفت هم وجود خواهد داشت و موفقیت کسب خواهد شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خطاب به حاضران در این جلسه نظارت همگانی را لازمه سلامت و تلاش صادقانه در راستای اهداف بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: نظارت همگانی در حقیقت سیستم را بیمه می‌کند. آن چیزی که انجام کار ما را ضمانت و دانشگاه را در مقابل آسیب‌ها بیمه می‌کند به‌طور قطع و یقین نظارت مؤثر اعضای دانشگاه است.

خالصی دوست با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی زیر باران که در ماه مبارک رمضان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان میهمان سفره‌های روزه‌داران استان سمنان بود تصریح کرد: این برنامه که در ایام ماه مبارک رمضان به همت سیمای مرکز سمنان و مشارکت این دانشگاه به اجرا درآمد حاصل تلاش همکاران ما در روابط عمومی و کمک تمامی بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله اعضا هیات علمی پرافتخار ما بود که کاری سنگین، اثرگذار و دارای بازتاب مثبت در سطح عمومی محسوب شد. هدف از اجرای این برنامه ترسیم چهره دانشگاه و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن به‌عنوان یک دانشگاه مردمی و مسئله محور برای خدمت به آحاد جامعه در سال رونق تولید بود که با صرف کمترین هزینه انجام شد.

رئیس واحد سمنان با بیان یک انتظار به سخنان خود پایان داد: انتظاری که وجود دارد کار و تلاش دسته‌جمعی و جهادی است. دانشگاه نه وابسته به دولت و اعتبارات دولتی است و نه سازمان مرکزی می‌تواند برای واحدها کار ویژه‌ای صورت دهد. همه‌چیز به میزان اراده و تلاش ما برای گذر از مسائل و مشکلات بستگی دارد.

در ادامه این جلسه که مدت 3 ساعت به طول انجامید شرکت‌کنندگان سوالات خود را به‌صورت مکتوب طرح و پس از قرائت آن‌ها توسط مجری، از سوی اعضا هیات رئیسه پاسخ داده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007843

وب گردی

وب گردی