بی خانمان!

نگرانی و ترس ناشی از وجود ناامنی در مورد غذا و مسکن می تواند دانشجویان را به سمت یک مسیر پر اضطراب سوق دهد؛ دلواپسی که در بین مشغولان به تحصیلات عالی در آمریکا بسیار شایع شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فقدان نیازمندی های اولیه مانند محل امن خوابیدن و وعده های غذایی منظم می تواند تا حد زیادی موفقیت دانشجویان و رفاه عمومی در کالج یا دانشگاه را تحت تأثیر قرار دهد.

برای ریشه کن کردن واقعیت ناامنی کالج، «مرکز امید کالج، جامعه و عدالت» بررسی جدیدی را از بین 86000 دانشجوی 123 موسسه ایالات متحده انجام داد.

در این مطالعه مشخص شد که بسیاری از دانشجویان به دلیل مشکلات زندگی و فقدان پول، کالج را بدون دریافت مدارک تحصیلی ترک می کنند.

گزارش اخیر نشان می دهد که 50 درصد دانشجویان با دوره تحصیلی دو ساله و 44 درصد از دانش آموزان دوره های تحصیلی چهار ساله نگران هستند که در تهیه مواد غذایی و هزینه های لازم برای آن به مشکل بر خواهند خورند.

مرکز «hope4college» در راستای تحقیقات خود اینفوگرافی زیر را منتشر کرده است:

8 درصد از دانش آموزان دو ساله و 14 درصد از دانش آموزان چهار ساله اعلام کردند که بی خانمان هستند. در حالی که سایر پاسخ دهندگان گزارش دادند که با بستگان یا دوست خود زندگی می کنند و برخی در بیرون، پناهگاه یا در یک کمپ زندگی می کنند.

علاوه بر این، گزارشات نشان داد که در 30 روز گذشته 45 درصد از پاسخ دهندگان ناامنی غذا را تجربه کردند و 56 درصد از پاسخ دهندگان در سال گذشته ناامنی مسکن را پشت سر گذاشتند. در سال گذشته 17 درصد از پاسخ دهندگان نیز بی خانمان بوده اند.

واقعیت حاکی از این است که ناامنی غذا و مسکن هنوز در ایالات متحده یک مسئله مهم است، بدون تردید دانشجویان به ابتکاراتی برای مقابله با ناامنی در نیازهای اولیه ضروری نیاز دارند.

ناامنی غذایی و مسکن باعث تضعیف موفقیت دانشگاهی می شود. برجسته بودن نا امنی مسکن و بی خانمانی، رابطه بسیار قوی و قابل توجهی با اتمام دوران کالج و اعتبار آن دارد.

محققان همچنین ناامنی نیازهای اولیه را با مواردی از سلامت بدنی، علائم افسردگی و استرس مرتبط می دانند.

به رغم افزایش کمپ ها و موسسات خیریه که از دانشجویان حمایت می کنند، استفاده از سرویس های دیگر که امنیت اقتصادی را ارتقا می دهند، به اندازه کافی قابل دسترس نیست.

مرکز امید برای کالج در آمریکا معتقد است باید با امید به ایجاد تغییرات سیستماتیک و آگاهی از نگرانی‌های فعلی دانشجویان بحث و گفتگو در این مورد را افزایش داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007845

وب گردی

وب گردی