معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی، علی مراد زاده محقق و پژوهشگر فرهنگی و قدرت نرم را به سرپرستی معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این حکم با تأکید بر لزوم توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور، اثربخش و جامع گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه را از اولویت های فعالیت در این دوره عنوان کرد.

زارعی همچنین در این حکم با اذعان به اینکه استفاده از ظرفیت جامعه علمی و دانشگاهی بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق مأموریتهای محوله از الزامات بسیج اساتید است، بر نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدّظله) تاکید کرد.

وی از تلاش‌های دکتر جلیل دارا معاون پیشین فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید که در اسفندماه سال ۹۷ به ریاست بسیج اساتید تهران بزرگ منصوب شده بود، تقدیر کرد.

علی مراد زاده دارای دکترای علوم سیاسی در رشته جامعه شناسی سیاسی از دانشکده شهید محلاتی بوده و تألیف ۱۴ عنوان کتاب ازجمله جنگ نرم، جنگ شناختی و قدرت نرم، فمنیسم و حقوق زن، زائران ایرانی و عراقی اربعین حسینی در سنجش آمریکایی‌ها، افکار عمومی، عوامل شکل گیری و مدیریت آن، اندیشه و رفتار سیاسی آیت الله خامنه‌ای و نقش رهبری ایشان در ماندگاری و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی، مبارزه با فساد و اجرای عدالت و … و نگارش بیش از ۳۲۰ مقاله در نشریات مختلف را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008000

وب گردی

وب گردی