دستیابی به خدمات آزمایشگاهی شتاب گرفت

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: با تهیه پلت فرم ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری، ارائه این خدمات شتاب گرفت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره اجرای طرح ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری، بیان کرد: در این پلتفرم، سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند میزان حمایت خود از پژوهشگران و مجریان طرح‌های پژوهشی و تحقیق و توسعه را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ثبت کنند.

وی افزود: این افراد (حقیقی و حقوقی) با مراجعه به همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه در سراسر کشور، می‌توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تا سقف حمایت تعریف شده، دریافت کنند.

بنا به گفته اسدی‌فرد، هدفمندسازی حمایت‌های تحقیق و توسعه و پژوهانه‌ها، قابل رصد بودن خدمات آزمایشگاهی دریافت شده و همچنین عدم نیاز به گردآوری حجم زیاد اسناد و فاکتورهای مالی، از دستاوردهای این پلتفرم طراحی شده در شبکه آزمایشگاهی است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری در ادامه عنوان کرد: قابل رصد بودن خدمات آزمایشگاهی یکی از مهم ترین دستاوردهای راه اندازی شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008134

وب گردی

وب گردی