زهرا نعمتی دانشجوی دانشگاه الزهرا شد

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا گفت: بزرگان ورزش کشور به دانشگاه الزهرا دعوت شده اند. با حمایت وزارت ورزش بسیاری از قهرمانان جهان را جذب می کنیم و زهرا نعمتی از سال ۹۸ در دانشگاه الزهرا پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جشن تجلیل از چهره های ورزشی و علمی دانشجویان دانشگاه الزهرا با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

لیموچی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا گفت: در ابتدا خدارا شکر می کنم که تمامی مدیران دانشگاه همه ورزش دوست هستند.

وی افزود: اداره کل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا اهداف زیادی دارد و یکی از مهم ترین آنها استعدادیابی است.

لیموچی ادامه داد: دانشگاه الزهرا در زمینه ورزشی رتبه بیستم کشور داشت که در مسابقات المپیاد ورزشی دتیرماه سال گذشته، رتبه پنجم را کسب کردیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان در منطقه و با حضور ۵۷ دانشگاه قدرتمند بدون باخت به مقام قهرمانی رسیده است هم چنین در رشته های ورزشی مسابقات بین المللی، ۸ مدال کسب کردیم.

وی تأکید کرد: در ماه آینده میزبان دو هزار دانشجو در دانشگاه الزهرا خواهیم بود و با حمایت مسوولان تربیت بدنی وزارت علوم توانستیم امتیاز برگزاری این رویداد را بدست آوریم.

لیموچی خاطرنشان کرد: بزرگان ورزش کشور به دانشگاه الزهرا دعوت شده اند. با حمایت وزارت ورزش بسیاری از قهرمانان جهان را جذب می کنیم و زهرا نعمتی از سال ۹۸ در دانشگاه الزهرا پذیرفته شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008234

وب گردی

وب گردی