بندر دیر، گرم ترین شهر ایران شد

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر دیر این استان با ۴۸.۲ درجه سانتیگراد گرم ترین شهر ایران بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر دیر این استان با ۴۸.۲ درجه سانتیگراد گرم ترین شهر ایران بود.

محمد رضا انصاری افزود: در این مدت شهرهای برازجان، دیلم، عسلویه و جم به ترتیب دمای ۴۷.۶، ۴۷، ۴۵.۳ و ۴۴ درجه سانتیگرا را تجربه کردند

وی گفت: در این مدت جم با ۲۷.۹ درجه کمترین میزان دما را و شهرهای خارگ و دیلم نیز به ترتیب با ۸۳ و ۲۱ درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

انصاری گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی در سطح استان است که امروز و فردا در ساعت هایی از ظهر تا اوایل شب بر سرعت وزش این جریانات افزوده و در پی آن ارتفاع موج دریا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی می‌شود که در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه وزش باد شمال غربی شدت بیشتری گرفته و دریا نیز دراین مدت مواج و متلاطم شود.

انصاری افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری در برخی ساعت ها وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در ساعت هایی از ظهر تا شب گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

انصاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۲۱ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۰۱، جزر دوم ۱۴:۳۵ و مد دوم ۲۰:۳۷ خواهد بود.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1008251

وب گردی

وب گردی