راه‌اندازی پایگاه جدید اورژانس  دانشگاه تهران در شعبه امیرآباد

مدیر بهداشت و درمان دانشگاه تهران از راه‌اندازی پایگاه جدید اورژانس در شعبه امیرآباد این دانشگاه خبر داد.

یوسف مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره راه‌اندازی اورژانس دانشگاه تهران گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ این دانشگاه با اورژانس تهران به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به بیماران اورژانسی، در سال گذشته یک دستگاه موتور اورژانس با تجهیزات کامل پزشکی یا پایگاه اورژانس در ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه مستقر شد و فضایی در اختیار آنها قرار داده شد که بتوانند موتور اورژانس، پرستار و تیم اجرایی خود را در این فضا مستقر کنند تا بتوانند به دانشجویان، استادان و کارمندان منطقه خدمات‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر موتور آمبولانس در پردیس مرکزی دانشگاه تهران راه‌اندازی شده است و به دنبال این هستیم طرح موتور آمبولانس را در دانشگاه تهران گسترش دهیم.

مدیر بهداشت و درمان دانشگاه تهران اضافه کرد: این پایگاه اورژانس از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده خدمت‌رسانی در قالب موتورلانس به مجموعه پردیس مرکزی و توابع دانشگاه تهران است. این موتورلانس‌ها مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی شامل دستگاه نوار قلب، مونیتورینگ و شوک قلبی است.

مقدس در ادامه از ارتقای اورژانس در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: بنابراین در حال حاضر در حال رایزنی با اورژانس کشور هستیم تا یک ساختمان اورژانس هم در امیرآباد شمالی راه‌اندازی شود؛ چراکه برای احداث این ساختمان باید مجوزهای لازم از اورژانس کشور اخذ شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008297

وب گردی

وب گردی