زهرا نعمتی الگوی دانشجویان دانشگاه الزهرا خواهد بود/ تجلیل از دانشجویان، موتور محرک پیشرفت در زمینه علمی و ورزشی است

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: حضور  زهرا نعمتی در دانشگاه الزهرا باعث افتخار است و وی به عنوان دانشجو از مهرماه سال جاری وارد دانشگاه خواهد شد و  او به عنوان الگو برای دانشجویان دانشگاه الزهرا خواهد بود.

مهناز ملانظری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تاثیر برگزاری مراسم تجلیل از نفرات برتر در زمینه ورزشی و علمی گفت: برگزاری جشن های تجلیل دانشجویی در حوزه های ورزشی و علمی قطعا به عنوان یک موتور محرک و مشوق خوب برای دانشجویان آتی است. علاوه بردانشجویانی که زحمت کشیدند و مقام کسب کردند از زحماتشان تقدیر می شود و همچنین دانشجویان جدید هم برای ورود به عرصه مقام آوری تشویق می شوند.

وی در خصوص جذب نخبگان علمی و ورزشی در دانشگاه الزهرا اظهار کرد: رسالت دانشگاه الزهرا نخبه پروری است و زمانی که دانشجویان وارد دانشگاه می شوند رتبه مشخصی دارند و در زمان فارغ التحصیلی با رتبه بهتری مدرکشان را دریافت خواهند کرد. امیدواریم با بالا بردن شرایط تاثیر زیادی روی ورودی های جدید با رتبه های برتر داشته باشیم. در کل فضای ورزش انرژی زا است و همان دانشجویانی که در امور علمی برتر هستند اگر در کنار علم، ورزش را هم دنبال کنند به موفقیت بیشتری دست خواهند بافت.

رئیس دانشگاه الزهرا درباره جذب زهرا نعمتی ادامه داد: حضور زهرا نعمتی در دانشگاه الزهرا باعث افتخار است و وی به عنوان دانشجو از مهرماه سال جاری وارد دانشگاه خواهد شد و او به عنوان الگو برای دانشجویان دانشگاه الزهرا خواهد بود. الگویی که میهن دوستی، توانمندی و تلاشی خستگی ناپذیر را با توجه به شرایط جسمی که دارد به دانشجویان نشان دهد.حضور وی در کنار دانشجویان آموزش غیرمستقیم به دانشجویان خواهد بود.

ملانظری خاطرنشان کرد: موفقیت همه دانشجویان در عرصه علم و عمل سرمایه دانشگاه است و دانشگاه با این تلاش‌ها شکل می‌گیرد. امیدواریم تجلیل از قهرمانان ورزشی زمینه‌ای برای تشویق دیگر دانشجویان باشد و بتوانیم روزبه‌روز به این دانشجویان افتخارآفرین اضافه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008332

وب گردی

وب گردی