ارائه خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر، افتخار دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: ارائه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر، افتخاری بزرگ و بابرکت برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد فومن، سیدسجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به‌ویژه دانشجویان شهید اظهار کرد: رسیدگی به امور دانشجویان ستاد شاهد و امور ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت قرار دارد و در این زمینه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه با تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش و اهتمام است.

وی ادامه داد: ارائه خدمت در شأن و منزلت جایگاه رفیع اعضای ستاد شاهد و امور ایثارگران که خود این عزیزان و یا افراد منتسب به خانواده‌ آنان برای عزت و سرافرازی ایران اسلامی از جان خود مایه گذاشته‌اند، اجری دنیوی و اخروی دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن نیز در این دیدار گفت: دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر یا خود به‌عنوان جانباز و ایثارگر و یا خانواده معزز آنان به‌خوبی فرهنگ ناب ایثار و شهادت و فضایل اخلاقی را برای تعالی ایران اسلامی لمس و درک کرده‌اند.

بهروز محمدی افزود: این دانشجویان در جبهه‌های اقتصادی، اجتماعی و علمی و ... در زمینه‌های مختلف متعهدانه و متخصصانه در کنار دیگر دانش‌آموختگان دانشگاه، منشأ برکات فراوان هستند.

وی تعامل خوب دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران را موجب رضایت‌مندی بیش از پیش اعضای ستاد شاهد و امور ایثارگران عنوان کرد.

در این دیدار معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و امام جماعت و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008349

وب گردی

وب گردی