سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد اصفهان معرفی شد

سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) ظهر امروز در جلسه هیأت‌رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در این مراسم از خدمات محمدعلی نادی در دوره مسئولیت خود در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه قدردانی کرد و پذیرش مسئولیت این حوزه توسط محمد لطیفی را تبریک گفت.

احمد آذین گفت: اکنون همه باید نسبت به امور دانش‌بنیان، موضوعات فناوری و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای توجه و اهتمام خاصی داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنیم.

وی افزود: طرح تولید بذر این واحد دانشگاهی اکنون به عنوان طرحی ملی مورد حمایت واقع شده و بر همه ما لازم است که در خدمت این طرح ملی باشیم؛ زیرا نه تنها باعث درآمدزایی برای کشور می‌شود؛ بلکه وابستگی کشور را از واردات مرتفع می‌‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای واحد و هماهنگ است، خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بر پایه اتحاد و برادری استوار است و به تعبیر دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه، یک دانشگاه اجتماعی است و به عبارتی دانشگاهی از مردم برای مردم است و ما موظف به حفظ این سرمایه اجتماعی هستیم.

محمد لطیفی دانشجوی دکتری معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و از سال ۱۳۸۵ عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین بوده و از مهم‌ترین سوابق اجرایی وی می‌توان سرپرستی اداری و مالی واحد شاهین‌شهر، سرپرستی حوزه معاونت علمی واحد شاهین‌شهر، معاونت آموزشی و پژوهشی واحد نائین، عضویت در کارگروه جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و نماینده بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را نام برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008390

وب گردی

وب گردی