ارائه خدمات درمانی و آموزشی در بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

رئیس بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد گفت: این بیمارستان 76 تخت خوابه جزو بیمارستان‌های جنرال است که همه تخصص‌ها را دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، خوشبین رئیس بیمارستان شاه ولی یزد گفت: ساخت بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاداسلامی یزد در دهه هفتاد انجام شده و تمامی استاندارد‌های لازم در خصوص بخش بیمارهای سرطانی و شیمی درمانی را دارد. همچنین واقع شدن این بیمارستان در کنار دانشگاه آزاد اسلامی یزد نقش مهمی در ارتقاء آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی به دانشجویان گروه پزشکی دارد.

وی افزود: بیمارستان شاه ولی در منطقه ای واقع شده است که بیمارستان دولتی فعال وجود ندارد و به همین علت مراجعات به این بیمارستان زیاد است.

خوشبین با اشاره به فعالیت‌های آموزشی بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: حضور دانشجویان پزشکی استان و آموزش پرستاری دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد توسط این بیمارستان انجام می‌شود و همواره تلاش کرده ایم که کیفیت را در بخش‌های مختلف افزایش دهیم و این موضوع در بخش پزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

خوشبین درباره ارائه خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی و خدمات درمانی گفت: عقد قرارداد با بیمه‌های پایه و تکمیلی جهت تسهیلات ویژه به مراجعه کنندگان و بیماران در این بیمارستان انجام شده است.

رئیس بیمارستان شاه ولی یزد در پایان گفت: خواسته ما از مسئولان استان و دانشگاه این است ‌که با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان از شهرها و استان‌های مختلف به بخش های جراحی، اعصاب، ارتوپدی، زنان و گوش و حلق و بینی نسبت به تخصیص اعتبار ویژه و تسهیلات درمانی برای مراجعه کنندگان بیماران خاص و مساعدت خرید و نوسازی تجهیزات پزشکی بیمارستان مانند رادیولوپژی و راه اندازی بخش سی تی اسکن و توسعه بخش آی سی یو و دیالیز مساعدت فرمایند.

بر پایه این گزارش بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاداسلامی یزد با متراژ 11046 متر مربع زیربنا، شامل بخش های اورژانس، داخلی، جراحی، آی سی یو، کودکان و ان آی سیو، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و درمانگاه های تخصصی دندانپزشکی، آندوسکوپی و فیزیوتراپی است. همچنین بخش آنکولوژی در زمینه بیمارهای سرطانی و انواع مسمویت ها مشغول به فعالیت است که شامل بستری بیمار و مراجعه همکاران روانپزشکی و حضور اورژانس اجتماعی در محل بیمارستان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008429

وب گردی

وب گردی