تشکیل اولین جلسه شورای عالی ورزش / به دنبال تحول در حوزه ورزش هستیم/اتخاذ تصمیمات جدید برای یونیورسیاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برای تحول در این حوزه تشکیل شد.

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص برنامه های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری، گفت: اولین جلسه شورای عالی ورزش را تشکیل شد و نکاتی که در این حوزه کوتاهی صورت گرفته بود را در این جلسه پیگیری کردیم؛ همچنین در مورد ورزش قهرمانی( یونیورسیاد) و ورزش حرفه ای در شورای عالی ورزش تصمیماتی گرفته شد.

وی با اشاره به هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در قهرمان‌پروری افزود: قصد نداریم قهرمان جذب کنیم در دانشگاه آزاد اسلامی سه اصل را دنبال خواهیم کرد. ورزش عمومی، ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای را در نظر خواهیم داشت و بنا داریم دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی، از ورزش قهرمانی وارد ورزش حرفه ای شوند.

به گزارش ایسکانیوز، کاروان ایران به زودی برای شرکت در مسابقات دانشجویان جهان به ایتالیا اعزام خواهد شد که بیش از 70 درصد کاروان ایران متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد است و رئیس دانشگاه آزاد نگاه ویژه ای به ورزش های پایه و استعدادیابی در ورزش دارد به همین خاطر در سال جاری واحد های دانشگاه آزاد با مشارکت مدارس سما مدارس تخصصی ورزشی راه‌اندازی خواهند کرد و دانشگاه آزاد با تیم های بیشتری در مسابقات لیگ های ورزشی شرکت می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008483

وب گردی

وب گردی