پایان مهلت دریافت یارانه ویژه‌ طرح بهار شبکه آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 1398 با هدف حمایت از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، طرح های تخفیفی خود را اجرایی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «رضا اسدی‌فر» مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره اجرای این طرح، بیان کرد: شبکه از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور حمایت ویژه ای خواهد کرد. ثبت نام در این طرح حمایتی تا پایان خردادماه خواهد بود.

وی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 98 با هدف حمایت از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور (دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه‌ آزاد اسلامی و مراکز علمی و پژوهشی معتبر سراسر کشور) و شرکت‌های دانش بنیان و محققان سراسر کشور، یارانه ویژه‌ای برای دریافت خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهشگران، در قالب اعتبار طرح‌های تخفیف اختصاص داده است.

بر این اساس در گام نخست، طرح‌های تخفیف بهار 98 با مهلت ثبت نام تا پایان خرداد 98 و مهلت استفاده تا 3 ماه پس از فعال‌سازی اعتبار، برای بهره‌مندی اعضای هیات علمی سراسر کشور و اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فعال شده است.

هر عضو هیات علمی با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی و انتخاب طرح «تخفیف ویژه اعضای هیات علمی- بهار 98» از 30 میلیون ریال اعتبار با 30 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شود. شایان ذکر است ظرفیت ثبت نام این طرح در بهار 98، 2 هزار نفر است و 60 میلیارد ریال یارانه برای این طرح تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008506

وب گردی

وب گردی