معدوم سازی 1311   کیلو گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در جیرفت

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف یک هزار و ۳۱۱ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه محل نگهداری مواد پروتئینی در جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،حسین سلامی دادستان جیرفت با اشاره به بازدید از برخی سردخانه‌های نگهداری گوشت و فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی،گفت: صاحبان یکی از سردخانه‌های شهر اقدام به نگهداری یک هزار و ۳۱۱ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد که تاریخ مصرف گذشته بود که دستور ضبط و معدوم کردن آن صادرشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت سلامت سبد غذایی مردم گفت: مراکز عرضه مواد غذایی که بهداشت را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و برای آن‌ها تشکیل پرونده می‌دهیم و در نهایت با نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی و سایر کارشناسان ذیربط و تشخیص قاضی این مراکز پلمب می‌شوند.

این مقام قضایی عنوان کرد: در این رابطه افراد متخلف به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت احضار و تفهیم اتهام شدند و قرار مناسب کیفری برای آنان صادر گردیده است.

دادستان جیرفت گفت: چندی پیش نیز 1000 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد تاریخ مصرف گذشته در یکی از سردخانه‌های جیرفت کشف و معدوم شده است.

گفتنی است، طرح ارتقای امنیت غذایی بطور مستمر با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و من باب وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی راه اندازی و با رصد مستمر و بازدید‌های سرزده قضات و هیات مربوطه بصورت دائم مراکز عرضه غذایی رادر شهرستان مورد بازدید قرار می‌دهند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1008509

وب گردی

وب گردی