روند کمک رسانی به سیل زدگاه خوزستانی سرعت گرفت

جانشین عملیات قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: بعد از تاکید مقام معظم رهبری در کمک وخدمات رسانی به سیل زدگان خوزستان در نماز عید سعید فطر، این قرارگاه روند خدمات خود را افزایش داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، علیرضا شش بلوکی با بیان این مطلب گفت: بعد از فروکش کردن سیل در استان خوزستان، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز همچون زمان وقوع سیل در کنار مردم مشغول به خدمات رسانی و توزیع اقلام ضروری مردم مناطق سیل زده است.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر را یک دلگرمی برای جهاد گران از توجه خاص ایشان به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان، مسولیت این قرار گاه را سنگین تر کرده است.

شش بلوکی با تصریح اینکه قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با هماهنگی مسئولان استانی و محلی وظیفه توزیع اقلام بهداشتی ، غذایی و ضروری را بر عهده دارد، از خدمت رسانی به بیش از 17 روستا ها ی درگیر سیل بوده اند در ماه جاری خبر داد و افزود: در این روستاها اقلام بهداشتی، غذایی و ضروری، کانکس، آب سرد کن صنعتی، وسایل برودتی (یخچال و کولر)، قالی، اجاق گاز، پتو، البسه، چادرهای زنانه، کیف وکفش، کیف های مدرسه، دمپایی های زنانه مردانه، کلمن های آب، پشه بند و بسته های آب معدنی توزیع شده است.

جانشین عملیات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان این روستاها را شامل مگران 3 از توابع شهرستان شوش، شاکریه، سید ناصر، عسافره از توابع شهرستان دشت آزادگان، صفحه از توابع دارخوین، روستاهای شهرستان شادگان، شهر شیرین شهر، روستا های حموله و سید سلمان از توابع شهر الهایی، روستای خسرج عوده از توابع شهرستان حمیدیه اعلام کرد.

شش بلوکی با بیان اینکه دستگاه کانکس که هزینه آن توسط زوج جوان تامین شده بود در روستای مگران 3 از توابع شهرستان شوش با همت و تلاش قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مستقر شده است گفت: این کانکس جهت انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اقامه نماز در اختیار مردم این روستا سیل زده قرار گرفته است.

جانشین عملیات قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توزیع اقلام مذکور و همچنین تامین جهزیه چند زوج جوان را از برنامه های هفته جاری قرار گاه در مناطق سیل زده خبر داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008533

وب گردی

وب گردی