تذکر محمد علیخانی به شهردار/ بازگشایی خیابان 17 شهریور به کجا رسید؟

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تذکر دادن به شهردار تهران گفت: بیش از یکسال است که شورای شهر پیگیر بازگشایی خیابان 17 شهریور است اما یک نفر با کارشکنی مانع از اجرای مصوبات شورا شده است.

به گزارش خبرنگاراجتماعی ایسکانیوز، محمد علیخانی در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران خواهان بازگشایی خیابان 17 شهریور شد.

وی در این ارتباط گفت: بیش از یکسال می شود که موضوع بازگشایی خیابان 17 شهریور در راستای انجام اصلاحات و تامین رضایت شهروندان و پیگیری های مکرر و شکایات متعدد کسبه مردم در مقابل ساختمان شورا و شهرداری در دستور قرار کار قرار گرفته است.

علیخانی ادامه داد: با وجود مصوبه ای در این خصوص (مصوبه ی شورای چهارم) موضوع همچنان بلاتکلیف مانده و پیگیری های مجدانه شاکیان در دفتر رییس شورا و کمیسیون های عمران و فرهنگی و بازدید های اعضای شورا و تلاش ایشان در جهت حل مشکل، موثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

محمد علیخانی : یک نفر با ممانعت از اجرای مصوبات آبروی شورا را به خطر انداخته است



رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: لذا به شهردار تهران تذکر داده می شود در اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد ذیل اقدام کند:


-شهرداری منطقه 12 خیابان مازندران را به سمت 17 هشریور برای تردد خودروهای شخصی بازگشایی کند.
-تردد تاکسی و اتوبوس در مسیر جنوب به شمال 17 شهریور حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین برقرارشود.
-بازگشایی کاربری فرهنگی (سینما) واقع در ضلع شمالی میدان اماک حسین که از مطالبات ساکنین محل می باشد در دستور کار قرار گیرد.
علیخانی همچنین گفت: متاسفانه در داخل شهرداری کارشکنی می شود تا در مردم نارضایتی ایجاد شود لذا باید با این موضوع جدی تر برخورد شود و کسی که کارشکنی می کند در اجرای مصوبات شورا صلاحیت ادامه کار ندارد و بیش از این نباید گذاشت آبروی شورا در خطر باشد. بیش از یکسال است شورا این موضوع را پیگیری می کند اما یک نفر جلوی آن را می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008570

وب گردی

وب گردی