مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حسین تاریخی به سمت مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت و آموزش و پرورش حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به سمت مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: در اجرای مصوبه جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی مبنی بر تشکیل دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه به عنوان "مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی"منصوب شد.

انتظار می رود به منظور مشارکت هرچه بیشتر تشکل های دانش آموزی در تبیین و اجرای توصیه های مهم مقام معظم رهبری در این بیانیه با استفاده از ظرفیت های موجود برنامه ریزی، هماهنگی و اقدامات لازم را بعمل آید.

گفتنی است، جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب دارند و بی شک سپردن کار به جوان‌ها، روح تازه‌ای به فضای سیاسی -‌ اجتماعی کشور برای پیشروی در تمامی امور می‌دمد، زیرا جوانان ثابت کرده اند که هر جا به توانایی و استعداد آنها بها داده شده خوش درخشیده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008573

وب گردی

وب گردی