امنیت نباشد لیگ را برگزار نمی کنیم/بیانیه نویسی محرومیت دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان هایی که شرایط استاندارد میزبانی مسابقات را ندارند، از میزبانی محروم می شوند و بیانیه نویسی علیه همدیگر محرومیت دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج با بیان اهمیت برگزاری خوب و بدون مشکل مسابقات فوتبال را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در جلسه‌ای که با نیروی انتظامی بحث ورود بدون بلیط تماشاگران و ازدحام آنها مطرح شد، نیروی انتظامی عنوان کرد اگر باز هم تماشاگر ازدحام کند، ما ناچاریم به انها اجازه دهیم به ورزشگاه وارد و به همین دلیل بحث الکترونیکی شدن بلیط بازی‌ها مطرح شد تا به معضلات اینچنینی پایان دهیم.

تاج گفت: لازمه مسابقه بدون حادثه این است که بلیط فروشی بازی‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود و هر فردی در خانه هم بتواند بلیط را تهیه و بر روی صندلی مشخص استقرار یابد و با نصب دوربین‌های مدار بسته هم کنترل حرکات آنها صورت گیرد. به همین دلیل هر استانی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برنر فوتبال باید از این استانداردها برخوردار باشد، در غیر اینصورت حق میزبانی از آنها سلب خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بر همین اساس از مجلس شورای اسلامی هم انتظار کمک و حمایت داریم و نمایندگان استان‌هایی که ورزشگاه‌های آنها فاقد شرایط استاندارد از جمله بلیط فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی و دوربین‌های مدار بسته و دیگر الزامات مهم است، به جای فشار آوردن به فدراسیون، استان‌ها را برای تجهیز استادیوم‌ها تشویق و حمایت کنند.

مهدی تاج یکی از اقدامات مهم فدراسیون برای جلوگیری از بی نظمی‌ها را پیوست اخلاقی و انضباطی قرار داد بازیکنان دانست و تصریح کرد: با اضافه شدن این پیوست به قرارداد بازیکنان تخلفات آنها با جریمه‌های مختلف همراه مَی شود و تماشاگرانی هم که فحاشی کنند، تیم خود را با محرومیت تماشاگران مواجه خواهند کرد.

تاج گفت: بیانیه نویسی قبل و بعد از مسابقه علیه ارکان فدراسیون فوتبال و حریف یا توهین و اعتراض به داور و حتی جمع شدن دو بازیکن کنار داور در جریان مسابقه مانند خیلی از مسابقات رسمی جهان با محرومیت و جریمه روبرو خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تازمانی که شرایط لازم آماده نشود فصل جدید لیگ برتر را آغاز نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008606

وب گردی

وب گردی