شیوه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی آزاد، مطابق با استانداردهای جهانی است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروتکل‌‌های تدریس ما در دانشگاه آزاد برمبنای مصوبات وزارت بهداشت است و با این وزارتخانه همسو و هم‌‌جهت هستیم.

محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره چگونگی تبدیل دانشگاه آزاد به انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه تا سال 1404 گفت: دانشگاه آزاد تا به امروز دستاوردهای بسیاری در تمامی عرصه‌ها ارائه کرده و همسو با دانشگاه‌‌های دولتی؛ سهم عمده‌ای در تربیت پزشک داشته تا جایی که امروز دیگر با کمبود پزشک در کشور مواجه نیستیم.

وی افزود: در بخش دندان‌پزشکی، دانشگاه آزاد امروز در جایگاهی قرار دارد که می‌‌توانیم بگوییم تبدیل به یک برند شده و کیفیت آموزش در این رشته با دانشگاه‌‌‌های مطرح دولتی یکسان و حتی در برخی موارد بالاتر است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بخش علوم پزشکی دانشگاه آزاد بیمارستان فرهیختگان است که با کلیه امکانات و تجهیزات روز پزشکی دنیا تجهیز شده است. نخستین مرکز فوق تخصصی شکاف کام و لب دانشگاه آزاد از 22 خردادماه در این بیمارستان شروع به کار کرد. راه‌اندازی این مرکز، افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد است که در زمینه‌های فوق تخصصی درمان بیماری‌ها، فعالیت کند.

نفر تاکید کرد: باید بهترین کیفیت را در کار درمانی و آموزشی به کار ببریم تا به عنوان انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌‌های علوم پزشکی قرار بگیریم. بدون شک، بالابردن کیفیت کار؛ اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد در جذب دانشجو است. به این ترتیب، رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه نخست آموزش عالی کشور، چیزی دور از انتظار نیست.

وی درباره الگوهای روش‌‌ تدریس، در رشته‌‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی متذکر شد: پروتکل‌‌های تدریس ما در دانشگاه آزاد بر مبنای مصوبات وزارت بهداشت است و با این وزارتخانه همسو و هم‌‌جهت هستیم. در حقیقت، شیوه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی مطابق با استاندارهای جهانی در این رشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008630

وب گردی

وب گردی